W najnowszym numerze Rynku Turystycznego między innymi:
Wywiad
Zawsze podkreślam, że każdy przedsiębiorca, którego firma choć częściowo żyje z ruchu turystycznego, powinien być zainteresowany członkostwem w naszej organizacji – przekonuje Monika Białkowska, dyrektor Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
Jak sprzedawać wycieczki generacjom Y i Z
Większość przedstawicieli generacji Y i Z nigdy nie była fizycznie u agenta czy w biurze podróży. Z ich punktu widzenia to zupełnie niepotrzebne. Co mają zrobić tradycyjni agenci, by ściągnąć ich do siebie?
Czy prawo chroni pasażera w razie upadku linii lotniczych?
Ostatnie miesiące coraz częściej przynoszą informacje o kryzysie dotykającym linie lotnicze, w tym o upadku niektórych przewoźników lotniczych. Jak się okazuje, obecnie obowiązujące przepisy nie chronią dostatecznie pasażerów.
Kiedy i za co klient może domagać się odszkodowani lub rekompensaty
Klienci biura podróży mają prawo uważać, że klimatyzacja w hotelu położonym w gorącej strefie klimatycznej – w pokoju i w miejscach publicznych – będzie stanowiła jego oczywiste wyposażenie.