Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Konkurs na wiceprezesa POT rozstrzygnięty

2017-11-09

Zwyciężczynią konkursu na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej została Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska.

Agnieszka Jedrzejczyk ok

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania konkursowego, zgodnie z procedurą, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) zarekomendował Radzie POT Agnieszkę Jędrzejczyk-Wojciechowską na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Rada POT jednogłośnie podjęła uchwałę pozytywnie oceniającą kandydatkę.

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations. W toku pracy doskonale poznała narzędzia marketingowe oraz media. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reebok.

Pełniła funkcję account executive w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów (Account Director). Wcześniej realizowała się zawodowo m.in. w międzynarodowej sieci perfumerii Sephora czy Domu Mody Forget-me-Not.

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska biegle posługuje się językiem angielskim. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. Pion ten, w związku ze zmianami w Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie realizował m.in. innowacyjne kampanie internetowe promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.

W wolnym czasie uwielbia rozwijać swoje pasje podróżnicze. Interesuje się również fotografią, designem i modą. Poza tym śledzi trendy w zdrowym żywieniu.


Aktualności

Polecamy także:

Warszawa zagra w nowym koreańskim serialu
Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność może wynieść ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME...

Enter Air - 1,5 mln pasażerów
Enter Air przewiózł w 2017 r. na polskim rynku ponad 1,5 mln pasażerów (wzrost o 28 proc.) i umocnił pozycję lidera przewozów świadczonych dla biur podróży....

Rekord Grupy Lufthansa w Polsce
Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie...

Inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji
5 kwietnia 2018 r. w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne