W siedzibie Polskiej Organizacji Turystycznej odbyła się 23-24 października coroczna narada z udziałem dyrektorów zagranicznych ośrodków POT. Podczas spotkania prezes POT Robert Andrzejczyk podkreślił, że w przyszłym roku organizację czekają duże, pozytywne zmiany.
Jak co roku, dyrektorzy zagranicznych ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej zjechali do Warszawy na naradę. Szefowie placówek POT spotkali się m.in. z prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej Robertem Andrzejczykiem oraz wiceministrem sportu i turystyki Dariuszem Rogowskim. Zgodnie z planem, pierwszego dnia narady dyrektorzy ZOPOT odbywali indywidualne rozmowy z kierownictwem departamentu instrumentów marketingowych – dyrektorami Patrykiem Antonikiem i Piotrem Głodem. Ich tematem były głównie podsumowania rocznej działalności oraz plany na przyszłość. Szefowie zagranicznych placówek POT zjedli wspólny obiad z wiceministrem sportu i turystyki Dariuszem Rogowskim oraz spotykali się również indywidualnie z prezesem POT Robertem Andrzejczykiem. – W przyszłym roku Polską Organizację Turystyczną czekają duże zmiany. Po pierwsze, zwiększamy budżet na promocję polskiej turystyki o 25 proc., czyli o 10 mln zł. Po drugie, w promocji największy nacisk będzie położony na wykorzystanie narzędzi internetowych, w tym mediów społecznościowych – zapowiedział prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – W czasie narady z dyrektorami ZOPOT mieliśmy okazję do dyskusji na temat planów ich działalności w 2018 r. Jesteśmy przekonani, że dodatkowe środki oraz wprowadzenie innowacyjnych technik marketingowych przyniosą w przyszłym roku pozytywny impuls do rozwoju polskiej turystyki – dodał. Drugiego dnia narady zaplanowane zostały obrady plenarne, w których dyrektorzy ZOPOT spotkali się z odpowiadającymi za konkretne obszary pracownikami centrali POT w Warszawie. Omówiono m.in. zasady organizacji podróży studyjnych, a także rozwiązania mające usprawnić współpracę miedzy centralą a ośrodkami zagranicznymi.