Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Dłuższe poszukiwanie niż lot

Czas, jaki podróżni poświęcają na wybór optymalnej propozycji, pokazuje, jak złożona i zawiła może być droga do zarezerwowania biletu. Badania w tym zakresie na grupie 2,2 tys. podróżnych z Europy Zachodniej przeprowadziła firma Sabre, dostarczająca oprogramowanie dla branży lotniczej.

 rt 2017 11sz 09

  Wraz z nadejściem sezonu jesienno-zimowego ponad 43 proc. mieszkańców Europy Zachodniej decyduje się na krótki urlop lub podróż w takie miejsca jak Wyspy Kanaryjskie w poszukiwaniu słońca. Zanim jednak wsiądą na pokład samolotu, spędzają średnio trzy i pół godziny przed monitorem komputera w poszukiwaniu optymalnej oferty. Nierzadko trwa to dłużej niż sam lot. Analiza długich tras, jak Londyn – Nowy Jork wykazała, że podróżni spędzają na poszukiwaniu najlepszej propozycji aż siedem godzin. Czyli niemal tyle, ile trwa podróż. Przeprowadzone badanie wykazało również, że po bankach to właśnie linie lotnicze są firmami, z którymi klienci najchętniej dzielą się informacjami pozwalającymi uzyskać spersonalizowaną i dopasowaną ofertę. Pod tym względem linie lotnicze wyprzedzają przedsiębiorstwa z takich branż jak sprzedaż internetowa, muzyka, telewizja czy moda. – Przyszłość podróży i podróżowania jest zależna od tego, jak sprawnie linie lotnicze będą się komunikować z podróżującymi – mówi Roshan Mendis z Sabre. – Według naszych badań, przewoźnicy chcą korzystać z udostępnianych przez pasażerów informacji, aby jak najlepiej dopasować swoją ofertę – dodaje Mendis. Narzędziem, które może pomóc w dopasowaniu oferty, jest technologia NDC (New Distribution Capability), której podstawowym elementem jest tworzenie profilu każdego podróżnego. Takie rozwiązanie ma pomóc liniom lotniczym i biurom podróży w lepszym zrozumieniu klientów i dostarczeniu niestandardowych ofert poprawiających podróżowanie. Wraz z rozwojem technologii i wprowadzaniem w branży turystycznej nowych rozwiązań możemy spodziewać się więc nie tylko szybszej i sprawniejszej obsługi, ale także spersonalizowanych ofert dostosowanych do naszych potrzeb.


Wydanie: 11/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

#VisitPoland – Polska oczami youtuberów
Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Paweł Szefernaker oraz prezes Polskiej Organizacji...

Neckermann rozpoczął zimę
Zimowa oferta Neckermanna jest już w sprzedaży, a najnowsze katalogi w biurach podróży.   Biuro zaprasza klientów na najlepsze stoki Europy oferując bogaty wybór...

Konkurs na dyrektora ZOPOT w Rzymie
  Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w...

Jarosław Jeschke rezygnuje z funkcji CEO Small Planet
Small Planet Airlines Sp z o.o. informuje, że Jarosław Jeschke rezygnuje ze swojej obecnej roli dyrektora zarządzającego (CEO) z przyczyn zdrowotnych. Zarząd Small...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne