Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Hotel Trends Poland & CEE – rekordowa frekwencja

2017-11-29

Prawie 450 praktyków branży hotelowej uczestniczyło w tegorocznej konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbyła się 27-28 listopada w hotelu Sofitel Victoria Warszawa. To najwyższa frekwencja w historii tego cyklu spotkań branżowych.

GIL 2719

Pięć dotychczasowych edycji wydarzenia zgromadziło ogółem ponad 1850 przedstawicieli najważniejszych hotelowych marek świata, a także ekspertów, właścicieli i dyrektorów hoteli sieciowych i niezależnych z Polski. Organizatorem Hotel Trends Poland & CEE jest wydawca magazynu „Hotelarz”, który jako patrona merytorycznego zaprosił w tym roku CBRE - największą na świecie firmę doradczą i inwestycyjną działającą w sektorze nieruchomości komercyjnych.

Gościem specjalnym Hotel Trends 2017 Poland & CEE był Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, którego wystąpienie otworzyło część merytoryczną konferencji. Kolejne wystąpienia, dotyczące m.in. trendów w branży, rozwoju przedsięwzięć hotelowych, a także potencjału kadry hotelarskiej i roli technologii wygłosili zaproszeni przez organizatora i patrona: Ireneusz Węgłowski - wiceprezes zarządu Orbis SA, prezes  Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego; Thomas Emanuel - dyrektor ds. rozwoju biznesu z STR oraz Catherine Latzenhofer z CBRE Hotels Limited, Hotels Research EMEA.

- Cały nasz zespół wkłada mnóstwo wysiłku w to, aby każda kolejna edycja Hotel Trends Poland&CEE była jeszcze lepsza od poprzedniej. Jestem ogromnie szczęśliwy, że i tym razem udało nam się nie tylko pobić dotychczasowy rekord frekwencyjny, ale także zapewnić najwyższą jakość merytoryczną wydarzenia. Także współpracujące z nami firmy, a w tym roku wsparło nas ponad 30 podmiotów, podkreślają, że podczas tego forum mają okazję do spotkania ze wszystkimi najważniejszymi graczami rynku hotelowego w Polsce – podsumowuje Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawca „Hotelarza”.

– Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć to wyjątkowe, prestiżowe wydarzenie branżowe. Od pierwszej edycji konferencja postrzegana jest bardzo dobrze przez branżę i ekspertów z nią współpracujących. Uczestnicy doceniają aktualność tematyki i wysoką wartość merytoryczną dyskusji prowadzonych podczas Hotel Trends, a także możliwość nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Staraliśmy się wraz z organizatorem dostarczyć im w ramach tegorocznej edycji jak najwięcej aktualnej i wartościowej wiedzy oraz inspiracji do wprowadzania zmian i dalszego rozwoju ich przedsięwzięć  – powiedziała Marta Abratowska-Janiec, Senior Consultant w CBRE Hotels. 

W ramach dwudniowej konferencji odbyło się również 14 paneli dyskusyjnych i sesji tematycznych z udziałem czołowych przedstawicieli branży hotelarskiej oraz ekspertów z Polski i zagranicy. Poświęcone były Polsce jako najgorętszemu inwestycyjnie rynkowi w Europie Środkowo-Wschodniej, soft-brandom hotelowym, hotelom luksusowym i resortowym, hotelowej gastronomii, bezpieczeństwu w hotelach, w tym nowym regulacjom dotyczącym ochrony danych osobowych oraz  innym istotnym problemom operacyjnym hotelarzy w Polsce.

Pierwszy dzień konferencji zakończyła uroczysta gala, na której ogłoszono zwycięzców w konkursie Hotelarz Roku 2017. Nagrody przyznano w pięciu kategoriach: Dyrektora generalnego hotelu sieciowego, Dyrektora generalnego hotelu niezależnego; Dyrektora sprzedaży i marketingu, Revenue manager oraz Hotelarza do 35. roku życia. Decyzją wydawcy magazynu „Hotelarz” - organizatora konkursu, zwycięzcą w kategorii specjalnej Człowiek Roku 2017 zostali: Jan Wróblewski oraz Szymon Wróblewski, współwłaściciele grupy Zdrojowa Invest. Konferencji Hotel Trends towarzyszyły również targi dostawców, w trakcie których zaprezentowano najnowsze rozwiązania: produkty i usługi specjalistyczne dla branży. Sponsorami strategicznymi wydarzenia były Grupa Orbis i firma Samsung, natomiast Sponsorami Platynowymi: Marriott International i Chopin Airport Development.


Polecamy

Polecamy także:

Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE
Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła...

Nowa ustawa daje lepszą ochronę turystom wyjeżdżającym z biurami podróży - konferencja PIT
Turystyka to w tej chwili jedyna branża usługowa, która w takim stopniu chroni prawa konsumenta – podkreślał prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski w...

Znamy laureatów konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku 2018
Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki...

Izrael to nie tylko miejsca religijnego kultu
Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela poinformował o ponownym uruchomieniu w Polsce kampanii „Dwa słoneczne miasta. Jedna podróż”...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne