Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Nowa klasa biznes Lufthansy

2017-11-29

Lufthansa ujawniła projekt nowej Klasy Biznes. Będzie ona dostępna na regularnych trasach od 2020 roku, w pierwszej kolejności na pokładzie Boeinga 777-9.

 LH maw

Nowy fotel stanowi kluczowy element nowego, jeszcze wyższego standardu w kabinie. Został on stworzony z myślą o jeszcze lepszym wypoczynku ponad chmurami. Pasażerowie Lufthansy będą mogli nie tylko korzystać z łóżek o długości 220 cm – konstrukcja oparcia fotela zapewnia możliwość wygodnego ułożenia ramion leżąc na boku. Dzięki temu kręgosłup jest prosty, a śpiący na boku również mogą się cieszyć zdrowym i relaksującym snem.

Nowy fotel Klasy Biznes powstał specjalnie na zlecenie Lufthansy we współpracy
z pasażerami. Ponad 500 klientów dostarczyło opinii w trakcie fazy projektowej. Prywatność i optymalny komfort to dwie najważniejsze potrzeby pasażerów na trasach międzykontynentalnych – obie realizowane w najwyższym stopniu dzięki koncepcji nowej Klasy Biznes.

W porównaniu do swoich poprzedników, Boeing 777-9 ma znacząco szerszą kabinę.
W nowej Klasie Biznes, przestrzeń jest wykorzystana tak, aby stworzyć wyższy poziom komfortu. Wszyscy pasażerowie Klasy Biznes będą mieć bezpośredni dostęp do przejścia. Jest to możliwe dzięki konfiguracji 1-2-1 i 1-1-1. Nowy fotel zapewni znacząco więcej przestrzeni osobistej, intymności, miejsca na przedmioty osobiste i więcej powierzchni płaskich. W zależności od indywidualnych potrzeb, podróżujący mogą wybierać spośród licznych konfiguracji przestrzeni. Np. do wyboru jest zwiększona długość łóżka lub siedzenie z dwukrotnie większą powierzchnią roboczą. Nowa Klasa Biznes Lufthansy oferuje pasażerom zarówno korporacyjnym, jak i podróżującym w celach prywatnych, nieporównywalny luksus i relaksujące doświadczenie podróży.

Nowa Klasa Biznes będzie również wyznaczać standardy także z technologicznego punktu widzenia. Dzięki cyfrowym interfejsom, wszystkie funkcjonalności fotela oraz pokładowego systemu rozrywki są sterowane z poziomu osobistego urządzenia. Smartfony i tablety mogą być ładowane bezprzewodowo poprzez wbudowany w fotel system. W przyszłości każdy, kto będzie chciał obejrzeć jeden z filmów w rozbudowanym programie rozrywkowym, będzie mógł to zrobić na większym monitorze w jakości HD.

Innowacje zostaną również wprowadzone w istniejącej Klasie Biznes w ciągu najbliższego roku, aby znacząco poprawić komfort pasażerów. Materace, które powstały wyłącznie dla Lufthansy, zostaną dostarczone na pokłady rejsów międzykontynentalnych na początku 2018 roku. Zapewnią one spokojny sen. Na życzenie, pasażerowie otrzymają również piżamy. Dotychczas były one dostępne w Klasie Pierwszej. Pasażerom Klasy Biznes Lufthansa zapewni również nowe koce – ocieplane, ale lekkie i zapewniające wysoki komfort nocą.

 


Aktualności

Polecamy także:

Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE
Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła...

Nowa ustawa daje lepszą ochronę turystom wyjeżdżającym z biurami podróży - konferencja PIT
Turystyka to w tej chwili jedyna branża usługowa, która w takim stopniu chroni prawa konsumenta – podkreślał prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski w...

Znamy laureatów konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku 2018
Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki...

Izrael to nie tylko miejsca religijnego kultu
Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela poinformował o ponownym uruchomieniu w Polsce kampanii „Dwa słoneczne miasta. Jedna podróż”...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne