Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Grupa Satoria jako pierwsza z certyfikatem Chinese Tourist Welcome.

2018-02-01

Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy. Wg ostatnich statystyk POT, liczba Chińczyków, którzy w pierwszych 11 miesiącach 2017 roku odwiedzili Polskę przekroczyła 124 tys, co stanowi ponad 50%  przyrost w porównaniu do roku poprzedniego.

Satoria1

Aby uczcić Rok Turystyki EU- China 2018, Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego klienta. Dzięki temu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin.

Rafał Burski, Dyrektor ds E-Commerce w Grupie Satoria powiedział: „Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikaty Chinese Tourist Welcome. Obserwujemy dynamiczny wzrost liczby chińskich gości przebywających w naszych hotelach, dlatego uważamy, że ważne jest, abyśmy dobrze rozumieli ich potrzeby. Chcielibyśmy dołożyć wszelkich starań, żeby poczuli się mile widziani i  aby zapewnić im przyjemny pobyt podczas wizyty w Polsce.“

Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute) w Polsce. Tomasz Janczak, prezes Chinese Outbound Travel tak skomentował pierwsze certyfikaty dla polskiej grupy hotelowej. „Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczne wzrosty przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin. Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 miliardów dolarów rocznie. Jeżeli chcemy część tego „tortu“ dla siebie, musimy zadbać o to, żeby chiński turysta mógł te pieniądze u nas wydać, oferując im chociażby odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają.“

 


Aktualności

Polecamy także:

Warszawa zagra w nowym koreańskim serialu
Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność może wynieść ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME...

Enter Air - 1,5 mln pasażerów
Enter Air przewiózł w 2017 r. na polskim rynku ponad 1,5 mln pasażerów (wzrost o 28 proc.) i umocnił pozycję lidera przewozów świadczonych dla biur podróży....

Rekord Grupy Lufthansa w Polsce
Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie...

Inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji
5 kwietnia 2018 r. w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne