Irlandzki przewoźnik zaprezentował rozkład lotów na zimę 2018/2019. W 2018 r. Ryanair zaoferuje prawie 60 nowych tras i planuje obsłużyć w Polsce ponad 11 mln pasażerów.
Nowe połączenia z Portu Warszawa- -Modlin to trzy nowe trasy na lato: Burgas, Pescara, Rimini, jedna nowa trasa na zimę: Amman (dwa razy tygodniowo), dwie nowości w sezonie zimowym: Cagliari i Saloniki (dwa razy tygodniowo). Od zimy więcej lotów do Brukseli Ch. (dziewięć razy tygodniowo) i Edynburga (cztery razy tygodniowo). Z Lotniska Chopina w Warszawie dojdzie trasa do Szczecina (codziennie latem, sześć razy w tygodniu zimą). W Porcie Kraków- -Balice pojawi się nowa trasa na lato: Burgas, 15 nowości w sezonie letnim: Ateny, Barcelona, Berlin, Frankfurt, Glasgow, Gӧteborg, Lizbona, Malmő, Marrakesz, Marsylia, Neapol, Norymberga, Praga, Sewilla i Tel Awiw i nowa trasa na zimę: Amman (dwa razy tygodniowo). W sezonie zimowym dwie nowości: Paphos i Trapani (dwa razy tygodniowo). Od zimy będzie też więcej lotów do Dublina (dziewięć razy tygodniowo) i Edynburga (pięć razy tygodniowo).
Pasażerowie latający z Wrocławia otrzymają trzy nowe trasy na lato 2018: Ateny (dwa razy tygodniowo), Faro i Podgorica (raz tygodniowo). W sezonie letnim osiem nowości: Bruksela Ch., Edynburg, Gdańsk, Leeds, Neapol, Oslo T., Palermo, Tel Awiw. Gdańsk – nowa trasa na lato: Ateny (dwa razy tygodniowo), trzy nowości w sezonie letnim: Aarhus, Tel Awiw, Wrocław i dwie nowości w sezonie zimowym: Alicante i Pisa (dwa razy tygodniowo). Od zimy więcej lotów do Londynu i Mediolanu Bergamo. Poznań – sześć nowości w sezonie letnim: Ateny, Billund, Castellon, Madryt, Oslo T. i Tel Awiw oraz od zimy więcej lotów do Dublina (pięć razy tygodniowo). Nowości pojawią się również w innych polskich miastach. Z Rzeszowa będzie można polecieć do Aten, Burgas i Glasgow, z Katowic do Aten, Edynburga i Mediolanu, z Łodzi do Aten, ze Szczecina do Edynburga, a z Bydgoszczy do Londynu L. W grudniu 2017 r. Ryanair złożył oficjalną skargę w Departamencie Konkurencji Komisji Europejskiej na naruszenie konkurencji przez PPL – udziałowca i konkurenta lotniska Warszawa Modlin – poprzez uniemożliwianie rozbudowy infrastruktury w Modlinie. Ryanair poinformował również, że w ciągu najbliższych pięciu lat podwoi liczbę pasażerów na swoich lotach z/do Warszawy, z trzech do sześciu milionów rocznie, oraz utworzy przynajmniej 25 nowych połączeń z Warszawy Modlin, jeśli PPL przestanie blokować rozwój tego portu, lub z lotniska Chopina w bezpośredniej konkurencji z LOT-em.