Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Skycop ujawnia plany ekspansji

2018-04-06

Skycop, firma zajmująca się odszkodowaniami na rynku lotniczym, która rozpoczęła działalność w maju 2017 roku na Litwie, ogłasza pierwsze wyniki i przedstawia plany na kolejny rok.

Skyscoop

W czwartym kwartale 2017 r. Skycop zajmował się wnioskami o odszkodowania dotyczącymi europejskiego rynku lotniczego o wartości ponad 3 milionów euro. Do końca 2018 roku firma planuje zwiększyć liczbę pracowników do 200 osób oraz rozszerzyć bazę klientów do 300 tysięcy. Skycop planuje również wzmocnić swoją pozycję na rynku polskim, który według szacunków firmy wart jest 54 miliony euro.

Skycop działa zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z 2004 r. ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, znanym również pod nazwą WE 261. Przewiduje ono rekompensatę w wysokości do 600 euro w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu lub niezabrania pasażera ze względu na nadkomplet. Według szacunków Skycop tylko w 2017 r. roszczenia pasażerów wobec linii lotniczych wynikające z WE 261 wyniosły 3,2 miliarda euro. Biorąc pod uwagę, że wnioski o odszkodowanie mogą dotyczyć lotów, które zostały zakłócone nawet sześć lat temu, kwota ta może sięgać od 5 do 7 miliardów euro. Dodatkowo z danych zebranych przez Eurobarometer wynika, że tylko 2 na 5 Europejczyków zapytałoby linie lotnicze o przysługujące im prawo do odszkodowania. Przewoźnicy również nie pomagają w tej sytuacji – jedynie około 5% wniosków zgłoszonych indywidualnie przez pasażerów kończy się uzyskaniem należnej rekompensaty.

- Najważniejsze wyzwania stojące przed firmą to: niezdefiniowany okres wypłacania odszkodowań pasażerom oraz luki prawne w przepisach w przypadku strajków pracowników linii lotniczych, uznawanych za nadzwyczajne okoliczności. W 2018 roku będziemy zajmować się tymi kwestiami – mówi Marius Stonkus, prezes Skycop.

W 2018 roku Skycop planuje także dotrzeć do jeszcze większej liczby europejskich pasażerów poprzez oferowanie i promowanie swoich usług na nowych rynkach. Już wkrótce większość Europejczyków będzie mogła skontaktować się ze Skycop poprzez platformę dostępną w ich ojczystym języku. Polska będzie pierwszym krajem, w którym zostanie uruchomiona lokalna wersja strony www.skycop.com.


Aktualności

Polecamy także:

Vatrena promuje wynikami Chorwację
Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść. Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej...

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne