W drugiej połowie marca Ecco Holiday spotkało się z przedstawicielami biur podróży. Cykl konferencji odbył się w największych aglomeracjach. Podczas prezentacji touroperator promował najnowszy katalog oraz swój kluczowy kierunek – Chiny. W spotkaniach wzięło udział prawie 300 agentów.
Prezentacje odbyły się w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Gdańsku i Warszawie. Z pierwszej części spotkań agenci dowiedzieli się o nowościach w katalogu oraz towarzyszącej jego inauguracji promocji. Najwięcej zainteresowania wzbudziło dynamiczne pakietowanie. Dzięki temu rozwiązaniu generowane oferty oparte są o ceny rzeczywiste przelotów, bez konieczności potwierdzania ich u organizatora. Skraca to czas obsługi klienta oraz eliminuje ryzyko dopłaty z tytułu zmiany cen biletów. Dodatkowo agenci mogą już na etapie rezerwacji dodawać bagaż. Coraz więcej biur korzysta tego typu rezerwacji i oferuje Klientom wyjazdy realizowane tanimi liniami w bardzo atrakcyjnych cenach.
Drugą część spotkań prowadzili przedstawiciele chińskiego kontrahenta, Pani Caterina Lee oraz Pani Joanna Kuciel. Dzięki multimedialnej prezentacji agenci przenieśli się Chin i zobaczyli miejsca, które odwiedzają klienci Ecco Travel podczas programów objazdowych. Goście mieli okazję skosztowania oryginalnej chińskiej herbaty oraz lokalnych alkoholi. Wiele pozytywnych emocji dostarczyła lekcja kaligrafii, gdzie każdy mógł wymalować swój znak szczęścia. Na zakończenie spotkania odbył się konkurs, w którym nagrodą główną był program objazdowy „Cesarskie Chiny”. Chętnych do udziału w zabawie było wielu, więc drobny upominek za poprawną odpowiedź otrzymywał każdy. Znalazły się wśród nich pluszowe misie panda, mini parawany, roletki, zakładki do książki, pojemnikami na herbatę, kubki termiczne i ceramiczne. Najwięcej poprawnych odpowiedzi padło w Katowicach i to tam został wyłoniony laureat konkursu, który poleci na wycieczkę do Chin.
W związku z tym, że konferencje odbywały się w chińskich restauracjach, uwieńczeniem była kulinarna podróż po Chinach. Można było skosztować chińskiego rosołu, pierożków, ryby z warzywami oraz drobiu i wieprzowiny w różnych smakach. Agentom bardzo podobała się taka formuła spotkania, podczas którego uzyskali wiele praktycznych informacji, miło spędzili czas i skosztowali chińskiej kuchni.