Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 


 




Rekord akcji Weekend Za Pół Ceny

2018-04-26

Kolejna rekordowa edycja akcji Polska Zobacz Więcej – Weekend Za Pół Ceny W wiosennej, czwartej już edycji akcji Polska Zobacz Więcej – Weekend Za Pół Ceny wzięło udział ponad 132 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 661 partnerów. Akcja odbyła się w weekend 9 - 11 marca.

 Gdask

Polska Zobacz Więcej – Weekend Za Pół Ceny to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku – wiosną i jesienią. Kolejna, czwarta edycja ponownie okazała się rekordowa i przyciągnęła uwagę 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50 proc. cenach. Skorzystało z nich 132 000 turystów.

Zarówno liczba partnerów, jak i turystów biorących udział w akcji wzrosła o niemal 20%. Sukces przedsięwzięcia widoczny jest również w deklaracjach partnerów i przedsiębiorców oferujących swoje usługi podczas akcji. Z przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną badania wynika, że aż 9 na 10 biorących udział w badaniu usługodawców potwierdza chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach akcji Polska Zobacz Więcej - Weekend Za Pół Ceny, a zdecydowana większość (8 na 10) chce polecić udział w akcji innym podmiotom.

– Organizowana wspólnie z MSiT akcja Polska Zobacz Więcej – Weekend Za Pół Ceny tworzy pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mogą skorzystać z atrakcji turystycznych w obniżonej o 50 proc. cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji. Występując wspólnie przedsiębiorcy mogą zyskać wyraźnie więcej,

aniżeli indywidualnie rywalizując o klientów. Dlatego zachęcam kolejnych usługodawców do włączenia się do jesiennej edycji, która odbędzie się od 5 do 7 października 2018r. Wszystkim zaś 661 partnerom, którzy wzięli udział w czwartej edycji akcji serdecznie dziękuję – podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.

Aż 96% ankietowanych partnerów widzi korzyści płynące z akcji. Za najważniejsze uznano: promocję swojej działalności (81%), dotarcie do nowych klientów (79%) oraz wzrost liczby gości (46%).

Usługodawcy chwalą również współpracę z Polską Organizacją Turystyczną – zadowolenie z kooperacji wyraziło 96% biorących udział w badaniu przedsiębiorców.

Następna edycja akcji Polska Zobacz Więcej – Weekend Za Pół Ceny już jesienią, w weekend od 5 do 7 października.

 


Polecamy

Polecamy także:

„Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”
Celem akcji jest identyfikacja i popularyzacja dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich. Po pierwsze doświadczenia w kreowaniu i zarządzaniu produktami...

Polskie góry - jak je ocenają turyści
Ponad 70 proc. Polaków twierdzi, że standard letniej oferty turystycznej w górach jest coraz wyższy – wynika z badania zrealizowanego dla Polskich Kolei Linowych...

Bartosz Czajka mianowany na CEO Small Planet Airlines
Linie Small Planet Airlines Sp z o.o. (SPA PL) ogłosiły dziś (16 sierpnia) zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego. Następcą Jarosława...

TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast - subiektywny ranking
Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Grupa Me & My Friends przetestowała...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne