Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Thomas Cook promuje swoje marki hotelowe na samolotach

2018-05-15

SENTIDO i Cook’s Club - marki hotelowe należące do koncernu Thomas Cook pojawiły się na jego samolotach. W ten sposób grupa chce jeszcze bardziej wypromować i zwiększyć świadomość hoteli z własnego portfolio.

Cook

Od maja na jednym z airbusów Airbus A321 znalazła się marka SENTIDO Hotels & Resorts. SENTIDO jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Najlepsze lokalizacje, dbałość o szczegóły i gwarancja jakości to wyróżniki brandu dedykowanego dla par, grup i niewielkich rodzin. Marka SENTIDO jest dobrze znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli.

Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook's Club, którą grupa  wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci. Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Cook’s Club to dobry design, wyśmienite jedzenie, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana przez DJ-ów. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club.

Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec z bazy w Dusseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego.

 


Aktualności

Polecamy także:

Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE
Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła...

Nowa ustawa daje lepszą ochronę turystom wyjeżdżającym z biurami podróży - konferencja PIT
Turystyka to w tej chwili jedyna branża usługowa, która w takim stopniu chroni prawa konsumenta – podkreślał prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski w...

Znamy laureatów konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku 2018
Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki...

Izrael to nie tylko miejsca religijnego kultu
Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela poinformował o ponownym uruchomieniu w Polsce kampanii „Dwa słoneczne miasta. Jedna podróż”...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne