Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 


 




Thomas Cook promuje swoje marki hotelowe na samolotach

2018-05-15

SENTIDO i Cook’s Club - marki hotelowe należące do koncernu Thomas Cook pojawiły się na jego samolotach. W ten sposób grupa chce jeszcze bardziej wypromować i zwiększyć świadomość hoteli z własnego portfolio.

Cook

Od maja na jednym z airbusów Airbus A321 znalazła się marka SENTIDO Hotels & Resorts. SENTIDO jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Najlepsze lokalizacje, dbałość o szczegóły i gwarancja jakości to wyróżniki brandu dedykowanego dla par, grup i niewielkich rodzin. Marka SENTIDO jest dobrze znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli.

Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook's Club, którą grupa  wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci. Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Cook’s Club to dobry design, wyśmienite jedzenie, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana przez DJ-ów. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club.

Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec z bazy w Dusseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego.

 


Aktualności

Polecamy także:

„Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”
Celem akcji jest identyfikacja i popularyzacja dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich. Po pierwsze doświadczenia w kreowaniu i zarządzaniu produktami...

Polskie góry - jak je ocenają turyści
Ponad 70 proc. Polaków twierdzi, że standard letniej oferty turystycznej w górach jest coraz wyższy – wynika z badania zrealizowanego dla Polskich Kolei Linowych...

Bartosz Czajka mianowany na CEO Small Planet Airlines
Linie Small Planet Airlines Sp z o.o. (SPA PL) ogłosiły dziś (16 sierpnia) zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego. Następcą Jarosława...

TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast - subiektywny ranking
Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Grupa Me & My Friends przetestowała...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne