Kolejny film promujący Podkarpacie

2018-06-22

Drugi z filmów promujących podkarpacką turystykę jest już w sieci. 17 czerwca br. na kanale YouTube - Architecture is a good idea – pojawił się videoblog z podróży architektów do Haczowa, Ulucza i Świątkowej Wielkiej.

podkarpackie

Autorzy kanału AIAGI odkrywają przed widzami unikatowe, drewniane zabytki znajdujące się na Podkarpaciu – odwiedzają m.in. Beskid Niski i okolice Krosna, zwracają uwagę na ich wyjątkowość pod względem dziedzictwa kulturowego ludzkości, w barwny i ciekawy sposób opowiadają o drewnianym budownictwie gotyckim, sztuce ciesielstwa oraz wyjątkowych polichromiach i ornamentyce zwiedzanych świątyń. Film twórców Architecture is a good idea pt. „Nieznane PEREŁKI Polski: drewniane kościółki” promuje dziedzictwo architektury drewnianej i zachęca do podróży po województwie podkarpackim. W filmie przedstawiono trzy zabytki architektury drewnianej – gotycki, ponad 500 – letni Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Haczowie, wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO, Cerkiew Wniebowstąpienia Pańskiego w Uluczu (XVII w.) i Cerkiew św. Michała Archanioła w Świątkowej Wielkiej (XVIII w.).

Film w ciągu niespełna doby odnotował niemalże 10 tys. wyświetleń, spotkał się również z bardzo pozytywnymi komentarzami w serwisie YouTube.

W ramach kampanii realizowanej przez Podkarpacką Regionalną Organizację Turystyczną powstanie 9 produkcji filmowych udostępnianych na kanałach YouTube, a na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów vlogerów. Kolejny film zrealizują również twórcy kanału Architecture is a good idea, a pozostałe autorzy kanału Gdzie Bądź. Akcji towarzyszą konkursy na profilu PROT @podkarpackie.travel, w których nagrodami są m.in. wycieczki po województwie podkarpackim.

 


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail