Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


#VisitPoland – Polska oczami youtuberów

2018-06-22

Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Paweł Szefernaker oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk zainaugurowali oficjalnie akcję #VisitPoland, w ramach której Polskę odwiedzi kilku wpływowych wideoblogerów. W konferencji wzięła także udział dyrektor zarządzająca Google Polska Agnieszka Hryniewicz-Bieniek.

pot1

#VisitPoland to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. W jej ramach MSiT i POT zaprosiły do Polski siedmiu wpływowych wideoblogerów z kilku najważniejszych dla naszej branży rynków turystycznych. W Google Campus Warsaw Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Paweł Szefernaker oraz prezes POT Robert Andrzejczyk dokonali oficjalnej inauguracji projektu oraz przybliżyli sylwetki biorących w nim udział influencerów.

–  Influencer marketing jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. Wykorzystanie niemal nieograniczonego terytorialnie zasięgu i wpływu youtuberów jest niezwykle efektywnym sposobem promocji. Wierzę, że zaproszeni do nas youtuberzy w swoich relacjach doskonale oddadzą jak ciekawy, dynamicznie rozwijający się i atrakcyjny jest nasz kraj – mówi Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki.

Wśród zaproszonych do Polski youtuberów znaleźli się:

  • Louis Cole z Wielkiej Brytanii (FunForLouis),
  • Alan Estrada z Meksyku (Alanxelmundo),
  • Christian Le Blanc z Kanady (Lost LeBlanc),
  • Marko i Alex Ayling ze Stanów Zjednoczonych (Vagabrothers),
  • Pau Clavero z Hiszpanii (Clavero),
  • Conner Sullivan z Niemiec (Conner Sullivan),
  • Angela An z Japonii (InternationallyMe).

Projekt jest już realizowany. Dotychczas Polskę odwiedziło dwoje influencerów, a pierwsze efekty można zobaczyć na ich profilach w mediach społecznościowych. – Twórcy internetowi doskonale znają swoich odbiorców. Wiedzą, jak do nich mówić, by przekaz był szczery, prawdziwy i przekonujący. Polska ma do zaoferowania o wiele więcej niż to, co jest zazwyczaj akcentowane i wierzę, że kiedy będzie prezentowana przez popularne i wpływowe osoby, uda nam się to jeszcze efektywniej przekazać turystom z całego świata. Ta forma promocji jest niezwykle autentyczna  – zaznacza Robert Andrzejczyk, prezes POT. Partnerem strategicznym projektu jest Google Polska.


Polecamy

Polecamy także:

Inwestycje PKP Intercity
Tylko w 2018 roku spółka podpisała lub rozszerzyła umowy na zakup lub modernizację taboru, których łączna wartość to ponad 2,05 mld zł. Niemal 1,7 mld zł...

Indonezyjska oferta w Polsce
Ministerstwo Turystyki Republiki Indonezji, we współpracy z Ambasadą Republiki Indonezji w Warszawie, zorganizowało r., w Łodzi oraz Warszawie Misję Gospodarczą...

8 mln pasażerów w PLL LOT
Po raz pierwszy w historii Polskimi Liniami Lotniczymi LOT poleciało aż 8 milionów w ciągu jednego roku. Tak dobry wynik to efekt dynamicznego rozwoju polskiego...

Wrocław - juz 3 mln pasażerów
To historyczne wydarzenie, wrocławskie lotnisko jeszcze nigdy dotąd nie osiągnęło takiej liczby podróżnych w jednym roku. Pasażerów przyciąga coraz bogatsza...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne