Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Pięć miesięcy w Best Reisen Grup

2018-06-29

Best Reisen Group, specjalista od wyjazdów do dalekich krajów, podsumował pierwsze pięć miesięcy bieżącego roku rozliczeniowego.

maldives 1993704 960 720

Przychody ze sprzedaży imprez turystycznych w okresie od stycznia do maja 2018 roku były o 106 proc. wyższe rok do roku. Poprawiły się także inne wskaźniki finansowe. W ciągu przedmiotowego okresu touroperator uzyskał marżę wyższą o 2 pkt. proc., zysk wzrósł o 267 proc.

Nadal najważniejszym segmentem oferty Best Reisen Group są wyjazdy do dalekich krajów, ze sprzedaży których pochodzi 65,8 proc. przychodów. Jeśli jednak przeanalizować wielkość sprzedaży poszczególnych kierunków, okazuje się, że na pierwszym miejscu znajduje się Egipt. – Egipt przez wiele lat był jednym z ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. Po tym, jak tamtejsze władze włożyły wiele wysiłku i zainwestowały duże sumy pieniędzy w poprawę bezpieczeństwa, klienci znów zaczęli latać na wakacje nad Morze Czerwone. Powrót zainteresowania krajem faraonów widać także w statystykach Best Reisen Group. Od stycznia do maja przychody z imprez turystycznych do Egiptu wzrosły o 66,8 proc. – mówi Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group.

Na drugim miejscu w zestawieniu najlepiej sprzedających się kierunków znalazły się Malediwy. – W przypadku Malediwów wzrost przychodów aż o 159 proc. związany jest z poszerzeniem oferty Best Reisen Group. Wprowadziliśmy nowe hotele, które są obiektami dla mniej wymagających klientów, ale zapewniają dostęp do wszystkich atrakcji archipelagu. Piękne plaże, lazur Oceanu Indyjskiego, jednym słowem wypoczynek w rajskich klimatach to główne powody, dla których klienci wyjeżdżają tam na wakacje – dodaje Leila Ben Arfi. Na trzecim miejscu w zestawieniu znalazły się Zjednoczone Emiraty Arabskie (+64,65 proc.). – ZEA to kierunek, z którym Best Reisen Group kojarzony jest od dawna. W naszym programie znajdują się wycieczki do wszystkich emiratów. Najpopularniejszy jest Dubaj, ale świetnie sprzedaje się również Ras el Chajma, będąca świetnym miejscem na wypoczynek na plaży. Klienci często łączą zwiedzanie Dubaju z odpoczynkiem nad Zatoką Perską w innych częściach tego kraju – podkreśla prezes. Największy procentowy wzrost sprzedaży, bo aż o 458 proc., touroperator zanotował w przypadku Mauritiusa. – Wyspa ta zyskuje na popularności nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Klienci chętnie jadą tam na odpoczynek na plaży, ale lubią go też zwiedzać, a to z uwagi na przepiękne formacje skalne i zapierającą dech w piersiach przyrodę – tłumaczy prezes Best Reisen Group. Pierwszą piątkę w zestawieniu zamyka Zanzibar, tu wycieczek sprzedano za kwotę o 440,7 proc. wyższą niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W omawianym okresie wzrosła też liczba klientów. Od stycznia do maja 2018 roku ofertę Best Reisen Group kupiło o 160 proc. osób więcej niż rok wcześniej. W przypadku ZEA jest to o 186 proc. turystów więcej, przy Zanzibarze o 374 proc., a przy Mauritiusie o 147 proc. Dane dotyczą sprzedaży w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2018 roku zarówno z programu na Lato 2018 jak i Zima 2018/2019.

Best Reisen Group zwiększył też swoją gwarancję ubezpieczeniową o 800 tys. zł. Nowa polisa obowiązuje od 29.06.2018 roku do 28.06.2019 roku i opiewa na kwotę 3,4 mln zł. Wystawiona została przez AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji. – Gwarancja ubezpieczeniowa, która zacznie obowiązywać już za kilka dni, została obliczona według stawki 17 procent od obrotu. Oznacza to, że Best Reisen Group może przyjmować przedpłaty od Klientów w wysokości powyżej 30 procent ceny imprezy w terminie powyżej 30 dni do 180 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej – konkluduje Leila Ben Arfi.

Touroperator poinformował też o nowościach dotyczących współpracy z agentami. Biura będą mogły reklamować się w sekcji „Blog” na nowej stronie internetowej biura, która wkrótce zostanie uruchomiona, a za sprzedaż oferty do dalekich krajów na sezon Zima 2018/2019 otrzymają wyższą prowizję.


Aktualności

Polecamy także:

Vatrena promuje wynikami Chorwację
Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść. Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej...

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne