Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Koreański serial kręcony w Warszawie

2018-07-04

Warszawa stała się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność szacowana jest na ponad 10 milionów odbiorców. Od poniedziałku 25 czerwca trwają zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME, a jego emisja nastąpi jesienią.Pobyt dla koreańskich gości zapewnił hotel Renaissance Warsaw Airport Hotel, należący do Chopin Airport Development.

Korea

Wybór Polski, a w szczególności Warszawy, na miejsce kręcenia zdjęć do koreańskiego serialu TERIUS BEHIND ME, to efekt wielotygodniowych rozmów i negocjacji prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną. Naszymi rywalami były Singapur i Rumunia. Producent serialu Jay Lee postawił na stolicę Polski, doceniając jej ciekawą ofertę turystyczną oraz infrastrukturalną. Duże znaczenie miało także wygodne, bezpośrednie połączenie lotnicze z Seulem obsługiwane przez Polskie Linie LOT, które są także partnerem projektu. Polski narodowy przewoźnik przygotował specjalną ofertę dla ekipy filmowej. Z kolei pobyt dla koreańskich gości zapewnił hotel Renaissance Warsaw Airport Hotel, należący do polskiej spółki hotelowej Chopin Airport Development. Polska Organizacja Turystyczna natomiast zaangażuje się w pozostałą logistykę projektu i dobór lokacji.

– Strategia marketingowa Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku koreańskim opiera się na zwiększeniu rozpoznawalności Polski jako destynacji turystycznej poprzez udział w produkcjach filmowych i telewizyjnych. Tego typu działania charakteryzują się bardzo dużą skutecznością na tym rynku i zostały uzgodnione z lokalnymi touroperatorami (m.in. Hana Tour) i LOT-em. Wraz z emisją serialu POT będzie prowadził w Internecie kampanie reklamową zachęcającą do przyjazdów do Polski. Na przyszły rok planowane są kolejne, podobne akcje promocyjne na rynku koreańskim, w tym m.in. takie jak celebrity travel czy culinary show – podkreśla prezesPOT Robert Andrzejczyk.

Ekipa filmowa liczy ok 60 osób, a Warszawa ma mieć zapewnione od 25 do 30 minut ekspozycji w serialu. Realizowane sceny oraz dobór ich miejsc mają ukazywać piękny i romantyczny charakter stolicy Polski. Dlatego w filmie nie zabraknie ujęć m.in. z Łazienek Królewskich, Krakowskiego Przedmieścia, Starego Miasta czy Nowej Pragi.

– Set jetting, czyli podróże do miejsc kręcenia kinowych hitów stają się coraz bardziej popularne na świecie. Chcemy ten trend wykorzystać. Jesteśmy przekonani, że angażowanie się w tego typu inicjatywy jeszcze efektywniej przyczyni się do wzrostu liczby azjatyckich turystów w Polsce. W 2017 roku nasz kraj odwiedziło o blisko 20% koreańskich turystów więcej niż rok wcześniej, liczymy że uda nam się tę tendencję utrzymać – mówi Ewa Pawlak-Lewandowska, dyrektor Departamentu Turystyki w MSiT.

Serial TERIUS BEHIND ME realizowany jest przez koreańską telewizję MBC, na podstawie scenariusza Oh Ji-young, w reżyserii Park Sang-Hoon. Wśród jego odtwórców znajdują się nazwiska topowych aktorów koreańskich. W produkcji wystąpi także polski aktor Mirosław Zbrojewicz. Serial emitowany będzie dwa razy w tygodniu w tzw. prime time.


Aktualności

Polecamy także:

Vatrena promuje wynikami Chorwację
Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść. Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej...

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne