Światowy design w sześciu odsłonach

2018-07-11

80. urodziny Ege stały się okazją do odświeżenia wizerunku firmy oraz generalnych porządków w jej niezwykle bogatej ofercie. Duńska marka postanowiła powrócić do swych skandynawskich korzeni
i w myśl zasady „mniej znaczy więcej” stworzyła głęboko przemyślaną kolekcję sześciu katalogów, wypełnionych najlepszym, światowym wzornictwem.

 

We współczesnym świecie, pełnym technologii i wytworów człowieka, na pierwszy plan wysuwa się trend upraszczania otaczającej nas rzeczywistości. Marka Ege, produkująca wykładziny dywanowe, stworzyła linię sześciu katalogów, które porządkują różnorodny świat designu. Nowa koncepcja Ege wprowadza powiew lekkości do zastałej formuły prezentowania produktów, jaką jest tradycyjny katalog. Inspiracją dla stworzenia kolekcji stały się opinie inwestorów, którzy często czuli się przytłoczeni ilością stylów i wersji kolorystycznych, zgromadzonych w jednym miejscu, i odczuwali potrzebę uproszczenia formy, w której po prostu się gubili. Odpowiedzią Ege jest kolekcja sześciu precyzyjnych i przejrzystych folderów, pokazujących pełen wachlarz możliwości, oferowany przez markę.

 

Nasi klienci potrzebowali uporządkowania i posegregowania światowych trendów, ale jednocześnie niejako ich potrzeb. Niezliczona ilość wzorów, stylów i możliwości, zamkniętych w formie kilkunastu katalogów powodowała pewną ciężkość i natłok myśli, które utrudniały wybór, a to przekładało się na wydłużenie czasu realizacji. Najnowsze katalogi Ege to przede wszystkim powiew świeżości
i precyzja wyboru – tłumaczy Radosław Pabijan z Carpet Studio.

 

Mniej znaczy szybciej

Idea katalogów opiera się na łatwej i intuicyjnej nawigacji po światowych trendach, przy jednoczesnym zaprezentowaniu...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail