Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Vatrena promuje wynikami Chorwację

2018-07-12

Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść.


Chorwacja2

Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej znacząco wpłynęły na promocje Chorwacji, nie tylko jako destynacji turystycznej, ale i całego państwa. Największy rezultaty w promocji przyniosło wejście drużyny Vatrenih do finału Mistrzostw Świata w piłce nożnej!
- Obecność Chorwacji w finale Mistrzostw Świata jest największym osiągnięciem w historii piłki nożnej w Chorwacji. Wydarzenie to zwróciło uwagę światowej opinii publicznej na nasz kraj. Jest to również wyjątkowa okazja do wzmocnienia działań promocyjnych. Stworzyliśmy krótsza wersję spotu Ambasadorzy chorwackiej turystyki, który w tej wersji składa się z kadrów z udziałem kluczowych chorwackich piłkarzy. Spot został doskonale przyjęty zarówno w czasie, jak i po meczu Chorwacja – Anglia. Pozytywny efekt widoczny jest również na stronie internetowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, która zanotowała rekordowy wzrost wejść o 250% w stosunku do tego samego okresu przed rokiem. Najwięcej odwiedzających było z Włoch, Stanów Zjednoczonych, Rosji, Indii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski i Holandii“ powiedział dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić.
W czasie wczorajszej mini kampanii na kanale YouTube wykorzystana została geolokacja. Ze szczególnym uwzględnieniem w czasie meczu okolic stadionu Luznhiki, a po szczęśliwym zakończeniu terenu całej Moskwy. Przy tej okazji skrócona wersja spotu promocyjnego (https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw) została obejrzana ponad 250.000 razy. Po zwycięstwie reprezentacji Chorwacji i wejściu do finału Mistrzostw Świata „view rate“ spotu wzrósł o 161%. Kampania była przeprowadzona również na Facebooku z akcentem na stadion Luznhiki, a sam spot podczas i po meczu osiągnął wspaniały rezultat 74.000 wyświetleń.
Akcja promocyjna została przeprowadzona również na Instagramie i Twitterze. Chorwacka Wspólnota Turystyczna włączyła się w interaktywną komunikację z fanami reprezentacji na całym świecie. Wszystkie podjęte działania w mediach społecznościowych przyniosły ogromną liczbę komentarzy, lajków i udostępnień. Dla przykładu na Twitterze odnotowano ponad 2 mln wyświetleń oraz otrzymano ponad 1000 wiadomości z życzeniami i gratulacjami. Wspaniałe rezultaty odnotowano również na globalnym profilu Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej na Facebooku oraz Instagramie – zasięg postów ponad 1 mln użytkowników w ciągu 1 dnia! Szczególnie aktywni na Facebooku byli przyjaciele Chorwacji z Polski, Niemiec i Włoch.


Polecamy

Polecamy także:

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

POT- 16 atrakcji na wakacje 2018
Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła internetową sondę „Atrakcje na wakacje 2018”, w której internauci wskazali najciekawsze w Polsce propozycje na...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne