Jakie korzyści odnosi hotelarz, akceptując płatności bezgotówkowe?

2018-07-17

Akceptacja kart płatniczych to standard i trudno działać w branży hotelarskiej, nie oferując nowoczesnych rozwiązań. Goście są przyzwyczajeni do płacenia kartami i coraz częściej chcą regulować rachunki za pokój oraz oferowane w hotelu usługi kartą lub telefonem. Terminale płatnicze to liczne korzyści zarówno dla przedsiębiorców, jak i klientów.

 

Aby biznes hotelarski odpowiednio prosperował, warto wybrać dedykowane danej branży rozwiązania, unowocześniając w ten sposób oferowane usługi. Obsługa kart płatniczych to konieczność, ale trzeba wybrać odpowiedni terminal POS – praktyczny, niezawodny i gwarantujący bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Możliwość płacenia kartą oznacza swobodę i komfort, gdyż goście nie muszą dysponować gotówką ani szukać bankomatów. Polskie ePłatności specjalizują się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań płatniczych dopasowanych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorców, szczególnie z branży hotelarskiej.

 

Akceptuj płatności w walucie karty płatniczej

Usługa DCC, popularna głównie wśród turystów europejskich, pozwala na dokonywanie płatności w walucie karty płatniczej. Oznacza to, że w momencie przeprowadzania transakcji na terminalu klient zna kurs wymiany i kwotę do zapłaty. Na terminalach Polskich ePłatności przyjmowane są płatności w aż 35 najpopularniejszych walutach.


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail