Tarnowska Karta Turystyczna

Stowarzyszenie Grupa Odrolnika w partnerstwie z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji realizują projekt „Tarnowska Karta Turystyczna – opracowanie koncepcji i wersji testowej karty”.

Stowarzyszenie Grupa Odrolnika wraz z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji prowadzi innowacyjny i pilotażowy projekt pn. „Tarnowska Karta Turystyczna”. Projekt ten został przewidziany w wersji testowej na 2018 r. W razie powodzenia przedsięwzięcia planuje się rozbudowę oferty Tarnowskiej Karty Turystycznej (TKT) i zwiększenie liczby obiektów zaangażowanych w realizację projektu z obecnych ponad 30 do blisko 100 w 2019 r. Założeniem TKT jest ściągnięcie do regionu tarnowskiego turystów, zaproponowanie im, ale również mieszkańcom miasta i regionu, szerokiego wachlarza atrakcji turystycznych subregionu tarnowskiego. Ponadto istotnym aspektem jest zawiązanie trwałej współpracy podmiotów z branży turystycznej, kulturalnej i czasu wolnego w celu wzajemnej promocji swoich usług oraz promocji turystycznej obszaru. TKT będzie działała jako narzędzie promocyjne Tarnowa i regionu tarnowskiego oraz pozwoli na zwiedzanie Tarnowa i regionu taniej, łatwiej i przyjemniej (uwzględniając koszty biletów wstępu do wszystkich miejsc objętych TKT, zakupu posiłków, noclegów itp., jej posiadanie przyniesie oszczędności na poziomie 20-40 proc. kosztów). Partnerami projektu są podmioty działające na terenie subregionu tarnowskiego w segmencie usług turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych. Karta upoważnia do rabatów u wszystkich partnerów projektu, a jej załącznik stanowi przewodnik po miejscach nią objętych. Dla pierwszego tysiąca użytkowników karta wraz z przewodnikiem będzie wydawana bezpłatnie w Tarnowskim Centrum Informacji i ważna 48 godzin od aktywacji


Wydanie: 7/2018, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail