Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Norwegian rozszerza współpracę z Amadeus

2018-07-31

Linia lotnicza poinformowała, że w ciągu ostatnich trzech lat biura podróży korzystające z systemu Amadeus odnotowały wzrost rezerwacji połączeń dalekodystansowych o 110%. Umową zostanie objęta również nowa spółka w grupie Norwegian, czyli Norwegian Air Argentina

Norwegian

Norwegian i Amadeus ogłosiły przedłużenie współpracy, aby dalej rozwijać się, bazując na dotychczasowych sukcesach. Linia lotnicza podpisała umowę dystrybucyjną, która umożliwia biurom podróży korzystającym z systemu Amadeus sprzedaż jej oferty. Umową został objęty również Norwegian Air Argentina, nowy przewoźnik obsługujący rynek, na którym Norwegian niedawno uzyskał zgodę regulatora na uruchomienie ponad 150 połączeń. Linia lotnicza wdroży również rozwiązanie Amadeus Customer Experience Management, aby uzyskiwać precyzyjne informacje o podróżujących. Umożliwi to zwiększenie lojalności przez personalizację ofert.

Bliska współpraca między obiema firmami oraz wdrożenie najnowszych technologii były kluczowym czynnikiem rozwoju Norwegian. Cenne informacje o rezerwacjach i preferencjach podróżujących w zakresie płatności, uzyskane z sieci biur podróży współpracujących z Amadeus, pozwoliły linii lotniczej dostosować jej strategię oraz znacznie zwiększyć liczbę rezerwacji za pośrednictwem tych biur. Obecnie ponad 25% rezerwacji połączeń z oferty Norwegian przypada na biura podróży spoza Skandynawii. Rozwiązanie eTicketing firmy Amadeus umożliwiło Norwegian uproszczenie i usprawnienie współpracy z agencjami turystycznymi.

„Jesteśmy rozwijającą się, globalną linią lotniczą, dlatego niezmiernie ważne jest dla nas utrzymanie kosztów na niskim poziomie i oferowanie korzystnych cenowo połączeń. W ten sposób możemy zwiększyć liczbę pasażerów i dodać połączenia bezpośrednie, których oczekują podróżni. Wejście na rynek, gdzie twoja marka nie jest dobrze znana, zawsze jest trudne. Nasza współpraca z Amadeus dała nam technologie, kontakty i informacje potrzebne do rozwoju naszej działalności. Biura podróży to dla nas kluczowy kanał sprzedaży, na który przypada 20% ogółu rezerwacji naszych lotów. Cieszymy się z przedłużenia i rozszerzenia naszej współpracy z Amadeus, ponieważ pozwala nam ona kontynuować nasz rozwój” — powiedział Lars Sande, wiceprezes Norwegian ds. sprzedaży i dystrybucji.

W ramach przedłużonej umowy ukierunkowane oferty łączone będą nadal sprzedawane za pośrednictwem biur podróży. Obejmują one usługi premium i usprawniają proces rezerwacji po stronie podróżujących i biur podróży, co pomaga w rozwoju działalności Norwegian.

Ponadto od 2010 r. Norwegian korzysta z systemu Amadeus Altéa Passenger Service System (PSS). Zapewniło to firmie spójność i płynność działań na każdym rynku, a biurom podróży sprzedającym jej ofertę — elastyczność i efektywność. Biura podróży mają dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o locie oraz do danych PNR, uzyskują natychmiastowy podgląd dostępności miejsc oraz zmian, jak również mogą śledzić i obsługiwać klientów na każdym etapie podroży.


Aktualności

Polecamy także:

Chińskie reality show w polskich Tatrach
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone...

Rekordowy rok izraelskiej turystyki
W ubiegłym roku do Izraela przyjechało 4,12 mln zagranicznych turystów. Było to o 14 proc. więcej niż w oku 2017 r. fot: pixabay Wysoka dynamika wzrostu utrzymuje...

Condohotele coraz popularniejsze
Do 2020 roku nad Bałtykiem liczba condohoteli i obiektów z apartamentami wypoczynkowymi wzrośnie o blisko połowę – wynika z raportu „Rynek hoteli...

Coraz więcej turystów w Warszawie
Już w 2017 roku liczba odwiedzających stolicę przekroczyła 25 mln i była o 24 proc. większa niż rok wcześniej. Turyści doceniają nie tylko takie miejsca...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne