Eksperyment marki Tork® udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni

2018-09-11

Wysoka temperatura, hałas, pośpiech - dla pracowników restauracji kuchnia jest wymagającym środowiskiem pracy. Jak wykazały badania przeprowadzone w jednej 
ze szwedzkich restauracji, na zlecenie wiodącej marki branży higienicznej Tork®, istotą doskonale działającej kuchni jest zapewnienie płynności działań na wszystkich etapach przygotowywania posiłków i obsługi gości. Sprzyja to współpracy w zespole, sprawnym wykonywaniu poszczególnych zadań i kreatywności szefów kuchni w tworzeniu wspaniałych dań.

Jakie działania mogą zwiększyć efektywność pracy? Tork® i Alan Kinsella, specjalista w zakresie rozwiązań optymalizacji pracy kuchni połączyli siły i przeprowadzili eksperyment.
W kuchni jednej z popularnych restauracji zainstalowano produkty Tork® - między innymi nowe dozowniki Tork Reflex™. Zostały one rozmieszczone tak, aby poprawić dostęp do produktów higienicznych szczególnie podczas godzin szczytu. Zanim przystąpiono do eksperymentu, Kinsella określił elementy utrudniające wydajną i szybką pracę: nieopróżnione kosze, puste dozowniki ręczników papierowych i zagracone półki.

“Największym wyzwaniem w każdej kuchni jest znalezienie równowagi między zyskiem finansowym a wydajnością” - mówi Alan Kinsella.

Inwestowanie w rozwiązania higieniczne to kluczowy element usprawniający codzienne czynności w kuchni, podnosi standard restauracji i poprawia środowisko pracy. Płynność działań ma znaczenie w każdym etapie - od rozbicia pierwszego jajka na śniadanie, do przyrządzenia ostatniego deseru wieczorem; od pierwszego "dzień dobry", do sprzątania stołów tuż przed zamknięciem.

“Ważne, aby kucharze mieli do...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail