Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Rusza Kampania POT

2018-09-14

Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - „TIME FOR POLAND”. Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski.

kampania TimeForPoland

Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje. Grupą docelową są osoby młode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia się reklama „TIME FOR POLAND”, która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.

– Sprawdziliśmy potencjał turystyczny państw europejskich. W badaniu okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże – mówi Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.


Aktualności

Polecamy także:

NIewypłacalność biura Millenium Travel International z Legnicy
Firma zgłosiła do Marszalka Województwa Dolnosląskiego swoją niewypłacalność. Około 300 klientów firmy przebywa na wakacjach w Bułgarii i Albanii. Ich...

Beczkowe piwo i tradycyjne stroje na pokładach Lufthansy
Załoga Lufthansy już niedługo będzie witać pasażerów na pokładach w tradycyjnych bawarskich strojach ludowych – w samą porę na Oktoberfest. Zgodnie z...

Nowe loty z Polski
Wizz Air, ogłosił zmianę siatki połączeń i plany optymalizacji działalności w Polsce. 30 marca 2019 roku zostanie zamknięta baza linii w Poznaniu, natomiast...

Lepsze wyniki LOT-u
W ciągu ostatnich 30 dni wskaźnik regularności połączeń LOT-u wyniósł aż 99,3 proc. W tym samym okresie wskaźnik punktualności osiągnął ok. 72 proc. W...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne