Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


DZT inwestuje w projekty cyfrowe

2018-09-20

Dodatkowe środki udostępnione przez Federalne Ministerstwo Gospodarki i Energii umożliwią Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) realizację nowych projektów, mających na celu promocję Niemiec.

ipad 820272 960 720

 

Główny nacisk położono na zwiększenie obecności Niemiec w globalnych kanałach dystrybucji Online tzw. Online Travel Companies (OTC), jak również na rozwój innowacyjnych formatów imprez oraz implementację technologii cyfrowych, systemów inteligentnych asystentów głosowych i chatbotów. Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, wyjaśnia: „Lawinowy wzrost rezerwacji dokonywanych przez internet, do 70% w przypadku podróży urlopowych z Europy do Niemiec i do 80% w przypadku turystyki przyjazdowej zza oceanu, jest modelowym przykładem dominującego wpływu technologii cyfrowych na cały w branży turystycznej. Media internetowe są centralnym elementem naszej komunikacji marketingowej. Cieszy nas niezmiernie fakt, iż Federalne Ministerstwo Gospodarki i Energii asygnując w 2018r. dodatkowe środki budżetowe, umożliwia nam dalsze inwestycje w przyszłość, dzięki którym będziemy w stanie umocnić pozycję marki „Niemcy cel podróży” na bardzo konkurencyjnym światowym rynku.“   

Zwiększenie obecności na platformach OTC 42% wszystkich rezerwacji turystycznych online na świecie dokonywanych jest za pośrednictwem internetowych biur podróży, przy czym trzy platformy kontrolują obecnie ponad 90% europejskiego rynku. DZT dzięki systematycznemu zacieśnianiu współpracy z OTC dociera do coraz szerszych kręgów potencjalnych urlopowiczów już w fazie inspiracji. W roku 2017 DZT zrealizowała na rynkach brytyjskim, szwajcarskim, duńskim i holenderskim projekt pilotażowy we współpracy z Expedia-Group zatytułowany „Travelmatch”. Potencjalni klienci mogli w sposób łatwy i przyjemny zapoznać się ze zdjęciami prezentującymi atrakcje turystyczne Niemiec, definiując jednocześnie swoje preferencje co do celu podróży. W 2018 r. DZT prowadzi kolejną makroregionalną kampanię na platformie Expedia w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech i Danii. Na rynku chińskim DZT prowadzi kampanię na wiodącej platformie turystycznej Ctrip. Innowacyjne formaty imprez Udział w najważniejszych międzynarodowych imprezach targowych oraz własne imprezy specjalne – warsztaty i roadshow - to centralne elementy transferu wiedzy i networkingu Niemieckiej Centrali Turystyki. Dzięki rozszerzeniu tych platform o prezencję wirtualną, na przykład relacje na żywo, konferencje prasowe online, webinaria czy użycie komunikatorów (Google Hangouts), DZT zwiększa zasięg takich wydarzeń. Wprowadzając narzędzia cyfrowe w postaci rzeczywistości wirtualnej (virtual reality), rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality), a także stosowaniu robotics i głosowania na żywo (live voting) intensyfikuje komunikację z uczestnikami. Nowe technologie Ponad miliard ludzi na całym świecie korzysta dziś z usług cyfrowych asystentów. Eksperci prognozują, że do roku 2020 około 50% wyszukiwań prowadzonych będzie z wykorzystaniem inteligentnych asystentów głosowych. Aktualnie DZT opracowuje projekt pilotażowy pod kątem zastosowania cyfrowego asystenta głosowego ‚Alexa’ w USA i Wielkiej Brytanii.


Aktualności

Polecamy także:

3 lata działania MSiT
Ministerstwo sportu i Turystyki podsumowało ostatnie 3 lata działalności. W dziedzinie turystyki za najważniejsze osiągnięcia uznano nową ustawę Imprezach...

Ekoturystyka w emiracie Dubaj
Ultranowoczesna architektura, zdobycze technologii, wszechobecny luksus – to oczywiste skojarzenia związane z Dubajem. W emiracie są także miejsca zupełnie inne;...

100 tys. pasażerów LOT-u do Chorwacji
Dubrownik, Zagrzeb, Split, Zadar i Pula okazały się turystycznymi hitami. Polskie Linie Lotnicze LOT przewiozły w tym roku między Polską i Chorwacją ponad 100 tys....

Anna Krupka – wiceministrem od marek turystycznych
Minister Witold Bańka, wczoraj  wręczył Annie Krupce nominacje na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Nowa wiceminister ma zajmować...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne