Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


Nowe kabiny Air France

2018-09-27

W tym tygodniu, podczas targów turystycznych IFTM Top Resa, linie Air France po raz pierwszy zaprezentowały swoje zrewolucjonizowane kabiny Klasy Ekonomicznej i Ekonomicznej Premium, które będą sukcesywnie wprowadzane na rynek od stycznia 2019 r. Linia wymieni fotele na nowy model, zmienią się też elementy serwisu pokładowego, osobiste ekrany przy fotelach i wystrój kabin. Na podróżnych czekają również nowe, designerskie akcesoria oraz przede wszystkim – pokładowy internet. W pierwszej kolejności w nowy produkt zostanie wyposażonych 15 Airbusów A330, a docelowo rewitalizacja kabin obejmie całą długodystansową flotę francuskiego przewoźnika. Inwestycja warta 150 mln euro ma na celu większy komfort pasażerów i poprawę ogólnego doświadczenia z podróży Air France.

 

Kabina Air France Economy

 

Nowy, wygodniejszy fotel w Klasie Ekonomicznej to: 

  • większa odległość między podłokietnikami (44 cm); 

  • szerokie i wzmocnione specjalną pianką ergonomiczne siedzisko; 

  • odchylenie oparcia do 118 °; 

  • 79 cm miejsca na nogi; 

  • większy stolik; 

  • duży ekran dotykowy najnowszej generacji 16:9 o przekątnej 11,7 cala (29,8 cm) 

 

Każdy nowy fotel w Klasie Ekonomicznej umożliwia korzystanie z urządzeń elektronicznych przez cały czas lotu, ponieważ został wyposażony w port USB i gniazdko elektryczne. Tradycyjnie od momentu wejścia do samolotu, przy każdym fotelu dostępne są słuchawki umożliwiające korzystanie z systemu rozrywki pokładowej. W końcu również pasażerowie będą mogli korzystać z WI-FI, które jest stopniowo instalowane w samolotach Air France. 

Co więcej, na podróżnych czeka designerski wystrój kabin i nowe akcesoria. Zagłówki foteli i poduszki kabinowe zdobi ciemnoniebieska, monochromatyczna tkanina sygnowana „akcentem” -  symbolem marki Air France. Kolejnym, praktycznym elementem wyposażenia jest czerwony, miękki koc - również w firmowych barwach linii, a dopełnieniem komfortu snu – maska na oczy. Tym razem każdą maskę zdobią inne, kolorowe wzory, inspirowane symbolami miejsc, do których lata Air France, dzięki czemu ten przydatny drobiazg stał się prawdziwie kolekcjonerską pamiątką z podróży. 

 
Premium Economy – komfort, przestrzeń i elegancja 

Kabiny Premium Economy zmodernizowano przede wszystkim z myślą o dodatkowej wygodzie i przestrzeni, do dyspozycji pasażerów. Główną rolę odgrywa tu nowy fotel. 

Nowy fotel w Premium Economy to: 

  • oparcie odchylające się do 130° w sztywnej obudowie – pomocnej w tym, aby pasażerowie nie naruszali swojej osobistej przestrzeni, nawet po całkowitym rozłożeniu fotela; 

  • miękkie, wygodne siedzisko fotela o szerokości 48.3 cm – najszersze na rynku w swojej klasie; 

  • odległość między rzędami foteli i przestrzeń na nogi to 102 cm; 

  • system podparcia lędźwiowego, który dostosowuje kształt oparcia do fizjonomii pasażera; 

  • dodatkowe schowki na bagaże podręczne; 

  • a szersze podparcie pod nogi; 

  • nowoczesny 13,3-calowy (33,9 cm) ekran HD; 

  • szersze, skórzane podłokietniki. 

 

Fotel jest wyposażony w 2 porty USB i gniazdko elektryczne,  a pasażerowie korzystają z dostępu do pokładowego WI-FI i oczywiście indywidualnego systemu rozrywki, na który składa się ponad 1200 godzin rozrywki w postaci filmów, muzyki, gier, a nawet zajęć medytacyjnych. 

 

W kabinie Premium Economy zestaw do spania składa się z czerwonej puchowej poduszki i granatowego koca. Gościom tej klasy Air France oferuje również designerskie zestawy kosmetyków i akcesoriów podróżnych, którym linia nadaje nowy image co 6 miesięcy. 

 

Drobiazgi, które się liczą 

 

Poza wymianą foteli oraz zmianą kolorystyki i designu kabin, Air France zaplanował dodatkowo liczne drobiazgi umilające podróż. Zaraz po wejściu na pokład pasażerowie są witani „oshibori” – czyli małym, wilotnym ręcznikiem do odswieżenia rąk. Jest to miły gest powitania zaczerpnięty z tradycji japońskiej. Po nim następuje nawiązanie do kultury francuskiej  aperitif w postaci szampana, w nowo zaprojektowanych kieliszkach. 

 

Posiłki w czasie lotu są serwowane na nowej zastawie projektu Eugeni Quillet. Naczynia są wykonane z czarnego tworzywa i podlegają recyklingowi.  

Na posiłek w tradycyjnym francuskim stylu, którym częstowani są pasażerowie klasy Ekonomicznej skłąda się przystawka, danie główne, deser i sery. W kabinie Premium Economy przystawka i deser są inspirowane menu Klasy Biznes. Posiłkom towarzyszą obowiązkowo francuskie wina. 

Na lotach dłuższych niż 8,5 godziny, poza tradycyjnym serwisem pokładowym, na pasażerów czeka kolejna nowość - przekąski „My Little Gourmandises”, dostępne w barach samoobsługowych na pokładzie. 

Dodatkowo podczas długich lotów – od 8,5 do 10, 5 godzin, drugi posiłek – najczęściej śniadanie – jest oferowane teraz w praktycznej torbie "Bon Appétit", która zawiera zestaw przekąsek, do zjedzenia w samolocie lub zabrania na później.  

 

Ostatnim nowym akcentem na zakończenie podróży są cukierki we francuskim stylu, którymi pasażerowie są częstowani w ramach drobnego podziękowania za wspólny lot. 

 

Nowości będzie można doświadczyć podróżując w przyszłym roku na wybranych trasach międzykontynentalnych Air France w kabinach Ekonomicznej i Premium.


Aktualności

Polecamy także:

3 lata działania MSiT
Ministerstwo sportu i Turystyki podsumowało ostatnie 3 lata działalności. W dziedzinie turystyki za najważniejsze osiągnięcia uznano nową ustawę Imprezach...

Ekoturystyka w emiracie Dubaj
Ultranowoczesna architektura, zdobycze technologii, wszechobecny luksus – to oczywiste skojarzenia związane z Dubajem. W emiracie są także miejsca zupełnie inne;...

100 tys. pasażerów LOT-u do Chorwacji
Dubrownik, Zagrzeb, Split, Zadar i Pula okazały się turystycznymi hitami. Polskie Linie Lotnicze LOT przewiozły w tym roku między Polską i Chorwacją ponad 100 tys....

Anna Krupka – wiceministrem od marek turystycznych
Minister Witold Bańka, wczoraj  wręczył Annie Krupce nominacje na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Nowa wiceminister ma zajmować...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne