Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Best Western Hotels & Resorts wprowadza dwie nowe marki

2018-09-27

Sieć Best Western Hotels & Resorts, jako pierwsza w branży, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠.  Hotel Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Hotel Aiden do segmentu upper midscale. Marki te zaoferują hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów. Wyrazisty charakter Hoteli Sadie i Hoteli Aiden zostanie odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. Atrakcyjne marki pozwolą hotelarzom wpisać się w lokalny klimat, poszerzyć bazę klientów i osiągnąć wyższy RevPAR.

 

Bestwestern

- Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom - powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki - Hotel Sadie dla segmentu upscale oraz Hotel Aiden dla segmentu upper midscale. Zaoferują one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, "gotowy pod klucz" i indywidualny program projektowania oraz renowacji. Specjalny zespół zadba o to, aby nowe obiekty zostały sprawnie wprowadzone w system Best Western, który pozwala na szybkie uzyskanie dużej rentowności i rozwój biznesu. Marketingowa i PR-owa strategia zapewni z kolei obecność w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych  dodał. 

Innowacyjne elementy wystroju 

W odpowiedzi na potrzeby rynku hoteli upscale marki Hotel Sadie i Hotel Aiden dadzą deweloperom szanse na wykazanie się kreatywnością oraz możliwość wykorzystania lokalnego kolorytu w tworzeniu nowego projektu, ale również podczas modernizacji lub rebrandingu istniejącego już hotelu na obiekt z nowoczesną, pełną energii estetyką. Nowe marki kreatywnie wykorzystają przestrzeń i technologię, eliminując jednocześnie niektóre typowe wymagania dla hoteli. W centrum każdego z obiektów znajdzie się wielofunkcyjna część wspólna z kawiarnią lub barem, nowoczesnymi siedziskami i mobilną recepcją umożliwiającą zameldowanie. Goście będą mogli również zakupić upominki i gadżety z logotypami marek, a tym samym zabrać ze sobą do domu kawałek Hotel Sadie lub Hotel Aiden. 

Integracja z potężną marką  

Każdy hotel zostanie zaopatrzony w wyjątkowe systemy i otrzyma wsparcie ze strony sieci. Będzie miał dostęp do wielokrotnie nagradzanej witryny Best Western, globalnych programów partnerskich, zespołów sprzedaży oraz najnowocześniejszego sytemu zarządzania przychodami. Obiekty będą mogły również skorzystać z pomocy Revenue Managera, który będzie udzielał wsparcia w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych. Podobnie jak w przypadku innych hoteli marek należących do Best Western, właściciele obiektów Sadie i Aiden będą mogli liczyć na silne wsparcie sieci, przy zachowaniu atrakcyjnych opłat. 

Wraz z wprowadzeniem na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden portfolio Best Western liczy aktualnie 13 różnych marek. Jest to kontynuacja ewolucji firmy, rozpoczętej procesem rebrandingu wartym 2 miliardy USD. Nowe hotele będą czerpać korzyści z reputacji sieci Best Western jako dostawcy najwyższej jakości usług dla gości oraz będą miały dostęp do wielokrotnie nagradzanego programu Best Western Rewards®, generującego dla hoteli około 50 proc. wartości przychodów brutto z pokoi. 

Strategia marek wzbudzająca zainteresowanie lokalnego rynku i usprawniająca działania PR i w social mediach  

Zarówno Hotel Sadie, jak i Hotel Aiden mają szansę stać się jednymi z najczęściej komentowanych marek w branży, a hotelarze skorzystają z globalnej strategii PR i programów współpracy z influencerami. Informacje na temat obiektów będą obecne zarówno w kanałach paid, jak i earned media. Spersonalizowane strategie marketingowe przygotowane przez Best Western w połączeniu z wyjątkowymi, zaskakującymi i wpisującymi się w lokalny klimat kampaniami PR-owymi i w mediach społecznościowych obu marek,  ułatwia osiąganie sukcesów w obszarze PR i mediach społecznościowych. Best Western zajmuje drugie miejsce w rankingu najbardziej angażujących w mediach społecznościowych firm w branży, a wspierane przez sieć kampanie hoteli Sadie i Aiden wzmocnią poczynione inwestycje w mediach oraz wizerunek na poziomie lokalnym. 



Aktualności

Polecamy także:

Głosowanie na certyfikat internautów
Już 26 listopada Polska Organizacja Turystyczna po raz XVI przyzna prestiżowe certyfikaty najlepszym produktom turystycznym. O tym, kto zostanie wyróżniony...

Muzeum Troi otwarte
Wyczekiwane przez miłośników historii z całego świata Muzeum Troi właśnie otworzyło swoje podwoje dla zwiedzających. Przez 10 dni przed oficjalnym otwarciem,...

Trwa proces tworzenia Polskiej Grupy Lotniczej.
Do Grupy przyłączono cztery kluczowe spółki lotnicze znajdujące się pod kontrolą Skarbu Państwa – Polskie Linie Lotnicze LOT, LOT...

PKL znów państwowe
Polskie Koleje Linowe wkrótce ponownie przejdą w ręce państwa. Polski Fundusz Rozwoju SA (PFR) zawarł umowę ze spółką zależną funduszu Mid Europa Partners na...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne