Czy Polacy kierują się delikatnością? Milka w swojej nowej kampanii zachęca, aby być dla siebie życzliwym w komunikacji miejskiej i na drogach

2018-10-01

Warszawa, wrzesień 2018 – Wyniki badań przeprowadzonych w ramach nowej kampanii Milki pod hasłem „Kieruj się delikatnością” potwierdziły, że przełom sierpnia i września, czyli moment powrotu z wakacji, to okres zwiększonej nerwowości i napięcia. Dochodzi w nim do największej w skali roku liczby wypadków drogowych. To wtedy też ludzie okazują sobie mniej życzliwości na drodze i w komunikacji miejskiej. Jak wynika 
z raportu, w tym czasie co trzeci ankietowany nie ustępuje miejsca osobom starszym lub kobietom w ciąży. Co jednak ważne, Polacy zauważają w tym czasie zmianę swojego zachowania i w zdecydowanej większości pragną poprawy tej sytuacji. Pomoże im w tym Milka, dzięki której w komunikacji miejskiej i przy drogach wywieszone zostały plakaty
i animacje zachęcające do okazywania sobie życzliwości.

Wraz z końcem wakacji na drogach zaczyna robić się tłoczno. Wracają korki, utrudniony ruch po mieście, a tłumy w komunikacji miejskiej związane z powrotem do szkoły lub pracy sprawiają, że robimy się drażliwi i łatwej wyprowadzić nas z równowagi. Skupiamy się wtedy na swoich emocjach, niekoniecznie pamiętając o komforcie pozostałych członków ruchu 
i współpasażerów.

W ramach kampanii Milki „Kieruj się delikatnością” zespół ekspertów z dziedziny psychologii Uniwersytetu SWPS wykonał analizę desk research polegającą na przeglądzie statystyk 
na temat intensywności ruchu, liczby wypadków oraz zachowań uczestników ruchu drogowego 
w okresie przełomu wakacji i nowego roku szkolnego. Eksperci Uniwersytetu SWPS przeprowadzili też badania ilościowe z udziałem mieszkańców w wieku 18-64 lata z 11 największych miast w Polsce. Ich wyniki wskazują, że przełom sierpnia i września 
to dla Polaków okres zwiększonej nerwowości i napięcia, w którym dochodzi do większej liczby wypadków drogowych. W sierpniu jest ich blisko dwa razy więcej niż w lutym. Ludzie okazują sobie wtedy na drodze i w komunikacji miejskiej mniej życzliwości 
i zauważają ogólne pogorszenie atmosfery podczas podróżowania do pracy czy szkoły. Dlaczego tak się dzieje...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail