Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Akcja „Nocujesz-zyskujesz” z certyfikatem!

2018-10-26

Pakiet lojalnościowy „Visit Olsztyn. Nocujesz-zyskujesz” może się posługiwać tytułem „Produkt Warmia Mazury”. 19 października na gali organizowanej przez marszałka województwa warmińsko-mazurskiego prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz odebrał stosowny certyfikat. 

 Olsztyn1

Tegorocznych laureatów X edycji projektu „Produkt Warmia Mazury” poznaliśmy na uroczystej gali w Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie. Olsztyn nagrodzono za akcję promocyjną „Visit Olsztyn. Nocujesz-zyskujesz”, dzięki której od 2015 r. turyści nocujący w stolicy Warmii 
i Mazur zyskują atrakcyjne zniżki do licznych punktów na terenie miasta. 

Turyści goszczący w olsztyńskich obiektach noclegowych mogą korzystać ze zniżek do Centrum „Ukiel”, na basen „Aquasfera” oraz do Planetarium – a to dzięki miejskiej akcji promocyjnej „Visit Olsztyn. Nocujesz-zyskujesz!”, w której bierze udział 17 hoteli i pensjonatów. Idea miejskiego pakietu lojalnościowego jest prosta – turyści biorący udział w akcji zyskują 20% zniżki na wszystkie atrakcje oferowane przez trzy wyżej wymienione miejskie obiekty oraz liczne zniżkiu partnerów akcji (łącznie 30). 

 Od początku istnienia naszego pakietu lojalnościowego, czyli od lata 2015 r., po dziś dzień skorzystało z niego ponad 20 tysięcy beneficjentów – nie kryje satysfakcji Krzysztof Otoliński, dyrektor Biura Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Olsztyna. 

Ideą przedsięwzięcia „Produkt Warmia Mazury” jest promocja produktów, usług i wydarzeń powstających w regionie, a także wyróżnianie osób i firm, które w codziennej pracy inspirują się ciągłym rozwojem, wymianą doświadczeń czy zwiększaniem konkurencyjności oraz wpisują się 
w bogactwo kulturowe, społeczne, historyczne i przyrodnicze Warmii i Mazur. Znak „Produkt Warmia Mazury” to projekt, który z jednej strony ma promować ideę lokalnego patriotyzmui wpływać na wzrost zainteresowania lokalnymi produktami, z drugiej – zwiększyć rozpoznawalność produktów z naszego regionu.

Olsztyn3


Polecamy

Polecamy także:

Chińskie reality show w polskich Tatrach
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone...

Rekordowy rok izraelskiej turystyki
W ubiegłym roku do Izraela przyjechało 4,12 mln zagranicznych turystów. Było to o 14 proc. więcej niż w oku 2017 r. fot: pixabay Wysoka dynamika wzrostu utrzymuje...

Condohotele coraz popularniejsze
Do 2020 roku nad Bałtykiem liczba condohoteli i obiektów z apartamentami wypoczynkowymi wzrośnie o blisko połowę – wynika z raportu „Rynek hoteli...

Coraz więcej turystów w Warszawie
Już w 2017 roku liczba odwiedzających stolicę przekroczyła 25 mln i była o 24 proc. większa niż rok wcześniej. Turyści doceniają nie tylko takie miejsca...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne