Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Nowości na TT Warsaw

2018-11-15

Wprawdzie Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw liczą sobie już ponad ćwierć wieku, to oprócz tradycyjnie organizowanych wydarzeń towarzyszących i konkursów, co roku potrafią zaskoczyć nowymi pomysłami. Poza tym każda edycja przyciąga wystawców, którzy wcześniej nie prezentowali swoich ofert na tej najważniejszej dla branży turystycznej imprezie w Polsce. Co nowego zobaczymy w tym roku? Przedstawiamy najciekawsze informacje i propozycje.

tt

Targowi debiutanci

Na czas targów w Pałacu Kultury i Nauki zagości ponad 500 wystawców z 53 krajów. Reprezentowane będą: Albania, Armenia, Austria, Bangladesz, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dominikana, Egipt, Etiopia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Indie, Izrael, Jordania, Kuba, Litwa, Macedonia, Madagaskar, Malta, Maroko, Mołdawia, Nepal, Niemcy, Palestyna, Panama, Peru, Polska, Portugalia, Republika Południowej Afryki, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Sri Lanka, Tajlandia, Tanzania, Tunezja, Turcja, Ukraina, USA, Uzbekistan, Węgry, Wietnam i oczywiście kraj partnerski Włochy. W tym doborowym gronie znajdą się firmy i organizacje, które zadebiutują na TT Warsaw. Są to: Boutique Resort Donna Carmela (Włochy), Byleando (Niemcy), CBDO Lena-Tour (Rosja), Viva Latina Tours (Chile), Gama Travel i Hotel Nova Riviera (Macedonia), Global Discovery (Holandia), Gmina Uniejów (Polska), Hebei Sinotogo International Travel Service (Chiny), Koneser Hotel Management - Hotel Moxy (Polska), LAL Ethiopia Tours (Etiopia), Madagascar Explorer (Madagaskar), Morskie Mile (Polska), Narodowa Organizacja Turystyczna Republiki Serbskiej (Bośnia i Hercegowina), Pinhal Tour (Portugalia), Przezmorze.pl (Polska), Soul Travel (Polska), Stowarzyszenie LGD Qwsi (Polska), Travel Time Litwa – Kelioniu Laikas (Litwa) oraz Wyprawa na Elbrus i Kazbek (Rosja).

Dostrzegając trendy

Targową nowością jest konkurs „AcTTive”, dedykowany promocji turystyki aktywnej, która rozwija się niezwykle dynamicznie. Wzrost zainteresowania tą formą wypoczynku, zarówno w turystyce wyjazdowej, jak i przyjazdowej oraz krajowej, jest wyraźnie zauważalny. Konkurs „AcTTive” to szansa na wyróżnienie najciekawszych propozycji w tej dziedzinie. Oferta, atrakcje lub produkty turystyczne powinny się wyróżniać: oryginalnością i innowacyjnością w stosunku do produktów istniejących na rynku, stosowaniem się do zasad turystyki zrównoważonej, wpływem na rozwój lokalny i regionalny, stopniem komercjalizacji, jakością infrastruktury i dostępnością, a także interesującym sposobem prezentacji. Zgłoszenia zostaną ocenione przez jury, w którego składzie znajdą się eksperci reprezentujący turystykę, sport, edukację oraz przedstawiciele mediów branżowych. Konkurs został podzielony na część krajową i zagraniczną. Dla zwycięzców przewidziano pamiątkowe statuetki oraz pakiety reklamowe o wartości 5.000 zł. Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowane jest na 22 listopada 2018 r.

Ważny partner merytoryczny

Europejska Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej to organizacja samorządowa, której celem jest wdrażanie w krajach członkowskich Unii Europejskiej wysokich standardów usług turystycznych i dbanie o interesy branży. Po raz pierwszy pojawi się na TT Warsaw w roli partnera merytorycznego. Rok 2017 był dla branży turystycznej rokiem wdrażania nowej dyrektywy unijnej o imprezach turystycznych i właśnie temu tematowi poświęcone będzie organizowane przez ECTAA spotkanie. W trakcie konferencji zatytułowanej „Czy potrzebne są zmiany w dyrektywie turystycznej oraz ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych - głos praktyki w sześciu kwestiach zasadniczych” omówione zostaną problemy, z którymi organizatorzy musieli się zmierzyć, dostosowując swoją działalność do nowej, redefiniującej działalność organizatorów, ustawy. Zebrane zostaną razem doświadczenia praktyków – agentów, organizatorów turystyki oraz MICE - i wyjaśnione kwestie, które budzą najwięcej wątpliwości. Dzięki merytorycznej analizie nowych przepisów, licznym rozmowom z organizatorami oraz szkoleniom, których w sumie odbyło się 10 w największych miastach Polski, zyskano materiał, z którego wnioski zostaną w przyszłości zaprezentowane ustawodawcy krajowemu. 

                                

 


Aktualności

Polecamy także:

Na majówkę do Turcji?
Już nie Grecja, ale Turcja jest najchętniej rezerwowanym kierunkiem na majówkowy weekend. Tylko do pierwszych dni marca Turcję zarezerwował niemal co czwarty...

Sebastian Drzewiecki wiceprezesem oraz dyrektorem zarządzającym Sabre Polska
Z początkiem kwietnia 2019 roku Sebastian Drzewiecki objął stanowisko wiceprezesa oraz dyrektora zarządzającego Sabre Polska w Krakowie. Jest to wynikiem strategii...

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności