Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


Zwycięzcy Grywalizacji Grecosa nagrodzeni

2018-11-29

Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży z ofertą Grecosa. Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure!

Grecos1

Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez, ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14500 punktów, Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16650.

-  Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż – tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat - Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat.

Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań

- Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany – zapowiada Paulina Sypuła, Manager Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie – Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest aby agenci posiadali odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych.

Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała - zgodnie ze swoim hasłem - ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie - produktowe, marketingowe lub sprzedażowe.


Aktualności

Polecamy także:

Ekoturystyka w emiracie Dubaj
Ultranowoczesna architektura, zdobycze technologii, wszechobecny luksus – to oczywiste skojarzenia związane z Dubajem. W emiracie są także miejsca zupełnie inne;...

100 tys. pasażerów LOT-u do Chorwacji
Dubrownik, Zagrzeb, Split, Zadar i Pula okazały się turystycznymi hitami. Polskie Linie Lotnicze LOT przewiozły w tym roku między Polską i Chorwacją ponad 100 tys....

Anna Krupka – wiceministrem od marek turystycznych
Minister Witold Bańka, wczoraj  wręczył Annie Krupce nominacje na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Nowa wiceminister ma zajmować...

Szopki na liście UNESCO
Krakowskie szopki zostały wpisane na Listę Reprezentatywną Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. To pierwszy wpis z naszego kraju. Decyzję o wpisaniu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne