Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Anna Krupka – wiceministrem od marek turystycznych

2018-11-30

Minister Witold Bańka, wczoraj  wręczył Annie Krupce nominacje na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Anna Krupka

Nowa wiceminister ma zajmować się między innymi sprawami dotyczącymi dalszego wzmacniania konkurencyjności polskiej oferty turystycznej, w szczególności koordynacją i wdrażaniem projektu Polskie Marki Turystyczne, którego głównym celem ma być ukonstytuowanie tzw. regionów turystycznych.

Anna Krupka urodziła się 30 października 1981 roku w Warszawie. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka studiów podyplomowych „Marketing Internetowy” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Z partią Prawo i Sprawiedliwość związana od 2005 roku. Od 2013 roku członek Rady Politycznej Prawa i Sprawiedliwości. W 2014 roku wybrana Radną Sejmiku Województwa Mazowieckiego.

Poseł na Sejm RP VIII kadencji. Pracowała m.in. w sejmowej Komisji Infrastruktury.

Od marca 2017 roku Przewodnicząca Wojewódzkiego Zespołu Samorządowego Prawa i Sprawiedliwości w województwie świętokrzyskim, gdzie jako poseł aktywnie angażowała się w działania na rzecz rozwoju infrastruktury sportowej. Za tę dziedzinę będzie odpowiedzialna również, jako Sekretarz Stanu w MSiT.

tweet

źr. twitter

 


Polecamy

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne