Ecolab stawia na innowacje i ekologię. Firma przedstawiła kierunki rozwoju na najbliższe lata

2018-12-20

Rozwój technologii cyfrowych i innowacyjnych systemów zarządzania procesami mycia oraz prania, nowatorskie rozwiązania niskotemperaturowe oraz doskonalenie formuł bezpiecznych zarówno dla użytkowników, jak i środowiska. To główne cele, jakie stawia sobie Ecolab na najbliższe lata. Kierunki rozwoju zaprezentowane zostały podczas konferencji biznesowej z okazji 25-lecia firmy w Polsce. Wszystkie mają wspólny mianownik - ograniczenie do minimum negatywnego wpływu na środowisko i zużycia zasobów naturalnych.

 

Według szacunków firmy Ecolab w ciągu najbliższych 10-15 lat populacja ludzi się podwoi, znacząco wrośnie więc zapotrzebowanie na wodę, żywność oraz energię. Już teraz słodka woda stanowi zaledwie 2% wszystkich zasobów wodnych na świecie. W 2030 roku będziemy potrzebować jej 40% więcej, konsumpcja wzrośnie o 35%, a zużycie...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail