Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Rok 2018 w liniach Emirates

2019-01-04

Przewoźnik podsumował minione 12 miesięcy. W minionym roku linie przewiozły przeszło 59 mln pasażerów, wykonując średnio ponad 3,7 tys. lotów pasażerskich tygodniowo.

 Emir1

Ponadto przewoźnik może pochwalić się zróżnicowanym menu ponad 66 mln posiłków podanych na trasach z Dubaju i tylko w tym jednym mieście przeładował blisko 36 mln sztuk bagażu do 157 kierunków na całym świecie.  W 2018 roku linie Emirates wykonały łącznie ponad 192 tys. lotów, a flota 274 samolotów przewoźnika pokonała w sumie przeszło 908 mln km.

Na początku minionego roku linie Emirates rozpoczęły warty 150 mln dolarów program modernizacji samolotów Boeing 777-200LR.  W 10 odnowionych maszynach zastosowano konfigurację dwuklasową, która mieści 38 szerszych foteli w układzie 2-2-2 w klasie biznes oraz 264 miejsca w klasie ekonomicznej.  W ramach przebudowy zwiększono także przestrzeń w kabinach samolotu.

Obecnie linie Emirates szykują nowy projekt kabin w samolotach Boeing 777X. W Airbusach A380 najnowszej generacji, które wejdą do służby w 2020 roku, przewoźnik planuje wprowadzić specjalnie zaprojektowane wnętrza i szereg udogodnień zwiększających komfort podróży w klasie ekonomicznej.

W marcu linie Emirates świętowały 10 lat telefonii komórkowej na pokładzie swoich samolotów. Także i dziś przewoźnika wyróżniają innowacyjne usługi telekomunikacyjne i oferta rozrywki pokładowej.  W 2018 roku z pokładowego Wi-Fi Emirates skorzystało ponad 12 mln pasażerów. 

Ponadto linie Emirates oferują już przeszło tysiąc filmów i wybór 4 tys. kanałów w wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice. Najpopularniejszym filmem oglądanym na pokładzie samolotów Emirates w 2018 roku była Czarna Pantera, a spośród wszystkich gatunków filmowych dostępnych w ofercie pasażerowie najchętniej wybierali komedie.

Zapewniając pasażerom najlepsze wrażenia kulinarne, przewoźnik rozszerzył swoją popularną ofertę menu i potraw okolicznościowych serwowanych m.in. z okazji Bożego Narodzenia, Ramadanu, Oktoberfestu czy Chińskiego Nowego Roku. W kwietniu linie umocniły swoją przewagę w zakresie win i mocnych alkoholi na pokładzie, wprowadzając nową kartę alkoholi we wszystkich klasach, w tym szereg nowych marek premium i niedostępnych nigdzie indziej trunków.  W klasie pierwszej na wybranych trasach pojawiła się oferta wykwintnych, przechowywanych przez 15 lat win – Emirates Vintage Collection.

W kwietniu linie Emirates zainaugurowały usługę Home Check-in, dzięki której pasażerowie przejdą odprawę we własnym domu, hotelu czy biurze na terenie Dubaju, a ich bagaże zostaną przetransportowane na lotnisko przed odlotem.  Do tej pory w ramach usługi odprawiono 6 tys. sztuk bagażu.

W ścisłej współpracy ze swoimi partnerami linie Emirates przygotowują się do wprowadzenia pierwszej na świecie „ścieżki biometrycznej”, która umożliwi pasażerom sprawne przemieszczanie się po macierzystym lotnisku przewoźnika Dubai International bez żadnych przeszkód. Dzięki wykorzystaniu najnowszych osiągnięć biometrii – kombinacji systemów rozpoznawania twarzy i tęczówki – za kilka miesięcy pasażerowie Emirates będą mogli odprawić się, załatwić formalności wjazdowe oraz wejść do poczekalni Emirates i na pokład samolotu, przechodząc swobodnie przez kolejne strefy lotniska.

W sierpniu Emirates Skywards stał się programem lojalnościowym linii flydubai. Dzięki temu połączeniu członkowie Emirates Skywards mogą gromadzić punkty Skywards Miles i Tier Miles, podróżując zarówno liniami Emirates, jak i flydubai.

Z myślą o jak najwyższym poziomie obsługi w świecie wirtualnym, w ubiegłym roku linie Emirates zamieściły interaktywne, trójwymiarowe modele wnętrz samolotów na stronie emirates.com. To pierwsza linia lotnicza, która wprowadziła technologię VR na swojej stronie internetowej.

W minionym roku linie Emirates zwiększyły wybór i wygodę połączeń. Dzięki dostawie nowych samolotów przewoźnik dodał cztery nowe trasy oraz zwiększył częstotliwość lotów do 20 kierunków i oferowanie na trasie do ośmiu miejscowości.

Linie rozwinęły działalność w Wielkiej Brytanii, otwierając połączenia do Londynu-Stansted i Edynburga, a także rozszerzyły ofertę lotów długodystansowych do Ameryki Południowej o Santiago. Ponadto przewoźnik uruchomił loty na trasie Dubaj-Bali-Auckland, jedyne połączenie bezpośrednie między Bali a Auckland realizowane codziennie przez cały rok. 

Linie Emirates rozwinęły współpracę z flydubai, oferując pasażerom dostęp do 206 różnych kierunków w połączonej ofercie obu przewoźników, z której w rezultacie skorzystało ponad 1 mln osób. Od początku grudnia pasażerowie Emirates mają bezpośredni dostęp do 11 kierunków w siatce flydubai z Terminala 3 Emirates, a obaj przewoźnicy cały czas usprawniają proces przesiadki między terminalami w Dubaju. W minionym roku linie Emirates zawarły także nowe porozumienie code-share z liniami Jetstar Pacific i rozwinęły strategiczną współpracę z South African Airways.

W styczniu ubr. przewoźnik podpisał wartą 16 mld dolarów (58,7 mld AED) umowę na 36 samolotów Airbus A380, których dostawy mają rozpocząć się w 2020 roku.  Linie Emirates poszerzyły także siatkę połączeń realizowanych przez swój popularny samolot A380 do 50 kierunków, ostatnio uruchamiając regularne rejsy do Hamburga i Osaki. Przewoźnik wykonał również pokazowe loty A380 do pięciu miast: Bejrutu, Maskatu, Islamabadu, Rijadu i Akry, a także loty tymczasowe do Sankt Petersburga.

 


Polecamy

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności