Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


POT ogłasza nabór partnerów do kolejnej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

2019-01-08

Ruszyły zapisy do kolejnej, szóstej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 15-17 marca. Przedsiębiorco zarejestruj się już teraz!

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Zgłoszenie do akcji zajmuje jedynie 5 minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Jednakże głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to także doskonała okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.

Rejestracja partnerów trwa do 12lutego. Sprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.


Komunikaty Branżowe

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności