Agenci GS A (General Sales Agent) będą prowadzić sprzedaż biletów LOT-u na zupełnie nowych, nieobsługiwanych bezpośrednimi połączeniami lotniczymi LOT-u rynkach, m.in. na Filipinach, Tajwanie, Sri Lance, w Tajlandii, Malezji, Indonezji, Wietnamie, Australii i Nowej Zelandii.
LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie dotychczas nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz specjalni agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii oraz Wietnamie. LOT stara się widzieć szeroką perspektywę sprzedażową i np. połączeniem z Australii przez Singapur do Europy polski przewoźnik pragnie zachęcić m.in. liczną australijską Polonię zamieszkującą kontynent, a w Malezji czy na Filipinach nacisk kładzie na ruch marynarski czy pielgrzymów licznie odwiedzających Kraków. Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w międzynarodowym systemie BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w zupełnie nowych, nieobsługiwanych dotąd regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hongkong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt. BSP zrzesza licencjonowanych agentów sprzedaży IATA i przewoźników lotniczych na całym świecie w 180 regionach. Liczba autoryzowanych agentów IATA sprzedających bilety LOT-u na dedykowanych rynkach waha się od kilkadziesięciu do nawet kilkunastu tysięcy. Docelowo przewoźnik planuje rozwój struktur sprzedaży także w Ameryce Południowej, m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii, co pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci już 1 czerwca br