Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Bilety LOT dostępne na egzotycznych rynkach

Agenci GS A (General Sales Agent) będą prowadzić sprzedaż biletów LOT-u na zupełnie nowych, nieobsługiwanych bezpośrednimi połączeniami lotniczymi LOT-u rynkach, m.in. na Filipinach, Tajwanie, Sri Lance, w Tajlandii, Malezji, Indonezji, Wietnamie, Australii i Nowej Zelandii.

 

 rt 2019 01z 04

 

LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie dotychczas nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz specjalni agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii oraz Wietnamie. LOT stara się widzieć szeroką perspektywę sprzedażową i np. połączeniem z Australii przez Singapur do Europy polski przewoźnik pragnie zachęcić m.in. liczną australijską Polonię zamieszkującą kontynent, a w Malezji czy na Filipinach nacisk kładzie na ruch marynarski czy pielgrzymów licznie odwiedzających Kraków. Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w międzynarodowym systemie BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w zupełnie nowych, nieobsługiwanych dotąd regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hongkong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt. BSP zrzesza licencjonowanych agentów sprzedaży IATA i przewoźników lotniczych na całym świecie w 180 regionach. Liczba autoryzowanych agentów IATA sprzedających bilety LOT-u na dedykowanych rynkach waha się od kilkadziesięciu do nawet kilkunastu tysięcy. Docelowo przewoźnik planuje rozwój struktur sprzedaży także w Ameryce Południowej, m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii, co pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci już 1 czerwca br


Wydanie: 1/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności