Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Singapore Airlines wdrażają Amadeus Altéa NDC i Anytime Merchandising

2019-02-09

Singapore Airlines i Amadeus wspólnie pracują nad udoskonaleniem narzędzi sprzedaży detalicznej w ramach programu Amadeus NDC-X.

Singapoor Ar

Pełne wykorzystanie zalet standardu New Distribution Capability (NDC) i generowanie ofert zapewniających wartość dodaną wymaga szeroko zakrojonych działań w systemach linii lotniczych z uwzględnieniem merchandisingu, personalizacji i zarządzania przychodami.

Linie lotnicze Singapore Airlines (SIA) wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising (AAM), aby przyspieszyć transformację cyfrową, zoptymalizować swoje narzędzia sprzedaży detalicznej i móc dzięki temu oferować pasażerom wyjątkową obsługę. Dzięki tym rozwiązaniom przewoźnik będzie w stanie dotrzeć do swoich klientów z właściwą ofertą w dowolnej chwili, na każdym urządzeniu i za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży.

Wymienione produkty są wdrażane od czerwca 2018 r., a linie SIA uczestniczą w prowadzonym przez firmę Amadeus programie NDC-X od czasu wprowadzenia systemu Altéa NDC w 2017 r.

Amadeus Altéa NDC to kompletne rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania zakupu, rezerwacji i obsługi, które są zgodne ze standardem NDC. System umożliwia przewoźnikom dystrybucję ofert i ich spójność zarówno w kanałach pośrednich, jak i bezpośrednich.

Amadeus Anytime Merchandising pomaga natomiast liniom lotniczym zwiększać przychody przez generowanie odpowiednich, spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i nie tylko, np. noclegi hotelowe, wypożyczenie samochodu i ubezpieczenia. Przewoźnik może przedstawiać te oferty podróżnym w kanałach bezpośrednich i pośrednich, wykorzystując w tym drugim przypadku funkcje NDC.

Rozwiązania Amadeus Altéa NDC i AAM zostaną w pełni zintegrowane z dotychczasowym pakietem Altéa. Dzięki połączeniu tych technologii linie SIA mogą wprowadzić narzędzia zorientowane na klienta i będą w stanie utrzymać pełną kontrolę nad swoimi ofertami we wszystkich kanałach.

 


Aktualności

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności