Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Andrzej Bargiel w nowej kampanii Lufthansy

2019-02-14

Lufthansa rozpoczyna nową kampanię w mediach społecznościowych pod nazwą „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide z udziałem Andrzeja Bargiela, znanego polskiego skialpinisty.

Andrzej Bargiel 1

Andrzej Bargiel w ubiegłym roku zdobył szczyt K2 w Himalajach, a następnie… zjechał z niego na nartach. Polak jest pierwszym człowiekiem w historii, który dokonał takiego wyczynu.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Andrzejem Bargielem ze względu jego nieustępliwość, odwagę i dokonania, które pokazują zarówno jego pasję do podróży, jak i siłę niezbędną do podążania za swoimi marzeniami – powiedział Frank Wagner, General Manager Sales Poland Lufthansa Group.

Andrzej Bargiel udowadnia, że nawet w bardzo wysokich górach można jeździć na nartach i zrealizował serię wypraw, aby to potwierdzić – przed K2 zdobył m.in. szczyt Shisha Pangma, Manasulu oraz Broad Peak.

- Próbuję osiągać stawiane przed sobą cele w stylu, jakiego nikt na świecie jeszcze nie próbował. Zachęcam też do tego innych pokazując, że droga do spełnienia marzeń zaczyna się tuż za progiem, a zdobywanie szczytów może mieć więcej niż jedno znaczenie – mówi Andrzej Bargiel.

Celem kampanii „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide jest zainspirowanie odbiorców do realizacji swoich marzeń o podróżach. Będą ją wspierali również inni popularni Instagramerzy, którzy podzielą się osobistymi marzeniami, planami i wspomnieniami z odbytych niedawno wyjazdów, pomagając przy tym każdemu znaleźć własny, wyjątkowy powód do podróżowania.

Połączenia oferowane przez Lufthansę każdemu pomogą spełnić podróżnicze marzenia, niezależnie od tego, dokąd pragnie się udać. Samoloty wszystkich linii lotniczych należących do Lufthansa Group docierają do 271 lokalizacji na pięciu kontynentach.
W podróż jednym z nich można wyruszyć z dziewięciu polskich lotnisk: Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Bydgoszczy, Katowic, Krakowa i Rzeszowa.

Kampania rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 24 marca tego roku. Jej punktem kulminacyjnym będzie konkurs z nagrodami. Uczestnicy, którzy opiszą swoje wymarzone kierunki podróży i opatrzą je hasztagiem #LufthansaTravelGuide, będą mogli zdobyć dwa bilety w Klasie Ekonomicznej do dowolnie wybranego miasta z siatki połączeń Lufthansy. Pulę nagród wzbogacą prezenty z autografem skialpinisty oraz drobne upominki od Lufthansy.

Zaplanowaniem oraz realizacją kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

 

 


Aktualności

Polecamy także:

TikTok pierwszy raz promuje kraj
Dzięki współpracy z ByteDance Ministerstwo Turystyki Indonezji chce zwiększyć popularność swojego kraju wśród turystów. Po raz pierwszy jedna z...

Wizz Air - 15. urodziny i 200 mln. pasażerów
Pierwszy lot Wizz Air odbył się 19 maja 2004 roku z Katowic do Londynu Luton. Od tego czasu linia rozbudowała swoją flotę do 112 samolotów Airbus, włącznie z...

Walne zgromadzenie ECTAA 2019 w Łodzi
W Łodzi 3 i 4 czerwca odbędzie się półroczne zgromadzenie członków Europejskiej Organizacji Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ang. European Travel...

Grecos uruchamia czartery z Modlina
Grecos wprowadził do oferty wakacje z wylotem z portu lotniczego Warszawa-Modlin. To 10. lotnisko, z którego w tym sezonie będą latać samoloty z klientami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności