Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Malta – rok 2018 i plany na 2019

2019-03-06

W 2018 r. Maltę odwiedziło 2,6 miliona turystów. Jest to 14% więcej niż w 2017 r. W 2018 r. udzielono łącznie 18,6 miliona noclegów.

Malta

W 2018 r. Maltę odwiedziło 2,6 miliona turystów. Jest to 14% więcej niż w 2017 r. W zeszłym roku udzielono łącznie 18,6 miliona noclegów; prawie połowa turystów (49%) skorzystała z obiektów zbiorowego zakwaterowania.

W porównaniu do innych wysp leżących na Morzu Śródziemnym, turystyka na Malcie w najmniejszym stopniu podlega sezonowości. Dane liczbowe to potwierdzają: tempo wzrostu turystyki od stycznia do czerwca jest wyższe niż w okresie letnim lipiec-wrzesień.

Minister Turystyki dr Konrad Mizzi jest zadowolony z osiągniętych przez Maltę wyników. Malta Tourism Authority ciężko pracowała, aby utrzymać stałą współpracę z tradycyjnymi rynkami oraz dotrzeć do nowych - takich jak Stany Zjednoczone, Australia i Japonia.

W 2019 roku dla rządu priorytetem będzie zdobywanie nowych rynków oraz większa dywersyfikacja oferty turystycznej. Prezes MTA dr Gavin Gulia podkreśla, że dla maltańskiej turystyki ważne jest przyciągnięcie młodego pokolenia turystów, między innymi poprzez organizację imprez o międzynarodowej renomie.

 


Aktualności

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne