Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Kampania DZT „German Summer Cities”

2019-03-12

Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60 proc. podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r.- przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych.

 Niemcy2

Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju. Niemiecka Centrala Turystyki w swojej globalnej kampanii „German Summer Cities” skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze. Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach. Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), komentuje: „Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata”. Partneramikampanii „German Summer Cities” będą także biura podróży online: Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.

Strona promocyjna kampanii jest już dostępna pod adresem: www.germany.travel/germansummercities. Film promujący „German Summer Cities” można obejrzeć na kalane YouTube: https://youtu.be/ynk9sm0l6WE. Ponadto na kanale znajduję się 5 krótkich filmów przestawiających każdy temat kampanii z osobna. Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych


Polecamy

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności