Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Rebranding Ryanair Sun

2019-03-15

Ryanair Sun w dniu 14 marca poinformował, że już jesienią 2019 roku zmieni nazwę na Buzz oraz zyska nowy branding swej floty, symbolizujący młodość, zapał i pozytywną energię.

 buzz

Ryanair Sun, samodzielna jednostka grupy Ryanair otrzymała polski certyfikat przewoźnika lotniczego na początku 2018 roku, a latem 2018 roku rozpoczęła loty czarterowe dla największych biur podróży w Polsce.  Linia wykorzystywała w tym celu 5 maszyn typu Boeing 737-800. Od sezonu zima 2018/2019, linia wykonuje również połączenia regularne w formule wet-lease dla Ryanair. Obecnie linia dysponuje flotą 17 samolotów, a latem liczba ta wzrośnie do 25. Buzz będzie obsługiwał zarówno loty regularne dla Ryanair jak i czarterowe dla polskich biur podróży. 

Wraz ze zmianą nazwy, jesienią tego roku ruszy nowa strona internetowa oraz aplikacja Buzz.  Poprzez stronę i aplikację Buzz pasażerowie będą mogli dokonywać rezerwacji lotów na trasach oferowanych w ramach siatki połączeń Ryanair, w tym na trasach obsługiwanych przez Buzz.

Buzz jest jedną z czterech linii lotniczych wchodzących w skład grupy Ryanair Holdings Plc (obok Ryanair DAC, Laudamotion i Ryanair UK).


Aktualności

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne