Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce

2019-03-15

Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels Airlines, czyli linie wchodzące w skład grupy, przewiozły rekordową liczbę 2 852 019 pasażerów, o 10.7% więcej niż w roku ubiegłym. Nowy rekord odzwierciedla tempo rozwoju polskiego rynku lotniczego. Samą Lufthansą w 2018 roku poleciało 2 210 189 osób, o 11.8% więcej niż w poprzednim roku.

 SAT LH Group Tails.jpg

- Ciągła poprawa naszych wyników potwierdza wieloletnie zaangażowanie Lufthansa Group na polskim rynku i jego ogólny rozwój. Polska jest krajem z największą obecnością Lufthansa Group w Europie Środkowo-Wschodniej i jednym z najważniejszych rynków na całym kontynencie. W letnim rozkładzie rejsów zaoferujemy 394 połączeń tygodniowo z dziewięciu polskich miast: Warszawy, Bydgoszczy, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Łodzi i Rzeszowa. Dzięki temu pasażerowie ze wszystkich zakątków Polski uzyskają dostęp do naszej siatki lotów łączącej ich z 343 miastami na całym świecie - powiedział Dr Frank Wagner, country manager Lufthansa w Polsce.

 Połączenia z Łodzi i nowe trasy z Gdańska i Katowic

Od marca 2018 roku z Lufthansą do Monachium można dolecieć jednym z siedmiu cotygodniowych rejsów z Katowic i jednym z pięciu z lotniska w Łodzi. Dzięki uruchomieniu połączenia między Łodzią a stolicą Bawarii, aż dziewięć polskich lotnisk zawitało w siatce połączeń Lufthansa Group.

W tym roku mija 15 lat, od kiedy samoloty Lufthansa Group po raz pierwszy pojawiły się na pasach startowych lotniska w Gdańsku. Od 1 kwietnia 2019 roku SWISS zaoferuje zaś nowe połączenie do Zurychu. Dzięki niemu pasażerowie podróżujący z Gdańska zyskają dostęp do kolejnego – po Frankfurcie i Monachium – portu węzłowego i globalnej siatki połączeń.

Najchętniej wybieranymi kierunkami lotów międzykontynentalnych Lufthansa Group wśród pasażerów z Polski były: Nowy Jork, Miami, San Francisco, Szanghaj, Los Angeles, Chicago, Waszyngton i Hongkong. Wśród miast europejskich największą popularnością, poza portami węzłowymi we Frankfurcie, Monachium, Zurychu i Wiedniu, cieszyły się: Bruksela, Barcelona, Paryż, Madryt i Mediolan.

Oferta dla klientów biznesowych

Propozycje Lufthansa Group dla klientów podróżujących w celach biznesowych są stale rozwijane. Partner Plus Benefit (PPB) to program lojalnościowy dla przedsiębiorstw każdej wielkości, do którego co miesiąc zapisuje średnio ponad 50 firm, zmniejszając tym samym wydatki na podróże służbowe. Od czasu uruchomienia w 2008 roku do programu dołączyło ponad 10 000 przedsiębiorstw. Uczestnictwo w PPB pozwala gromadzić punkty, gdy pracownicy podróżują jedną z 9 linii lotniczych: Lufthansą, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings, Brussels Airlines, Air Canada, Air China, Air Nippon Airways lub United Airlines. Punkty można następnie wymieniać na bilety lotnicze, podwyższenie klasy podróży, vouchery na dostęp do Internetu na pokładzie samolotu i nagrody rzeczowe.

W sierpniu 2018 roku linia lotnicza Air China, Joint Ventrue partner Lufthansy, dołączyła do programu PPB. Dzięki temu jego członkowie uzyskali dostęp do kolejnych 189 miast w 42 krajach z siatki połączeń chińskiego narodowego przewoźnika. Od 2018 roku Lufthansa Group i Air China podpisały wspólne kontrakty z ponad setką klientów korporacyjnych prowadzących interesy w Państwie Środka.


Polecamy
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail