Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Amadeus z umową ze SpiceJet

2019-03-19

Firma Amadeus i SpiceJet, indyjskie tanie linie lotnicze, poinformowały o zawarciu nowej umowy dystrybucyjnej, która zapewnia globalnej sieci biur podróży używających technologii Amadeus dostęp do taryf i cenników tego przewoźnika za pośrednictwem platformy usług turystycznych Amadeus Travel Platform.

Amadeus

Aby zaspokoić potrzeby współczesnych podróżnych, trzeba umożliwić im samodzielny wybór sposobu, miejsca i czasu kupowania usług turystycznych. Umowy dystrybucyjne takie jak ta pozwalają klientom porównać w procesie dokonywania zakupu wartość, a nie tylko cenę, przez co nabywcy mogą błyskawicznie stać się swego rodzaju „rzecznikami marki” danego przewoźnika.

Dla linii lotniczych SpiceJet jest to pierwsza współpraca z partnerem dystrybucyjnym. Dzięki połączeniu z największą społecznością biur podróży i nabywców usług turystycznych na świecie przewoźnik będzie mógł prezentować swoje produkty podróżnym na skalę globalną, uzyskać dostęp do nowych rynków i partnerów oraz powiększyć grono swoich klientów.

SpiceJet to drugie co do wielkości tanie linie lotnicze w Indiach. Realizują średnio 516 lotów do 59 miejsc dziennie, w tym do 8 miast poza granicami kraju. Wkrótce rozpoczną loty do Dżuddy, która będzie ich dziewiątym kierunkiem zagranicznym. SpiceJet obsługuje swoją siatkę połączeń dzięki flocie obejmującej 48 odrzutowców Boeing 737 MAX i NG, 27 samolotów Bombardier Q-400 i jeden samolot towarowy B737. Linie są też największym indyjskim przewoźnikiem regionalnym, realizującym 23 loty dziennie w ramach regionalnego programu transportowego UDAN.

SpiceJetjest użytkownikiem systemu PSS firmy Navitaire, która jest częścią grupy Amadeus. Przewoźnik korzysta z platformy do dokonywania rezerwacji o nazwie New Skies, która od samego początku dotrzymuje kroku jego dynamicznemu rozwojowi.Ścisła integracja między platformami Amadeus i Navitaire może zapewnić wspólnym klientom tych przedsiębiorstw dodatkowe szanse na generowanie przychodów. W obszarze dystrybucjiSpiceJet dołącza do ponad 440 linii lotniczych, w tym ponad 110 tanich przewoźników i linii hybrydowych, których taryfy i produkty można rezerwować w systemach Amadeus.

 


Aktualności

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności