Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



FlixBus z systemem rozrywki pokładowej z Amazon Prime i Audible

2019-04-02

System FLIXtainment – to udostępniony przez FlixBus system pokładowej dostępnej w autobusach. Treści zapewnia m.in. Amazon Prime Original i Audible, dzięki czemu pasażerowie będą mieli dostęp do najpopularniejszych seriali, filmów, audiobooków, magazynów i gier. Cała zawartość FLIXtainment będzie dostępna za darmo na osobistych urządzeniach mobilnych poprzez podłączenie do wbudowanego Wi-Fi na pokładach FlixBusa.

FLIXtainment

– Dokładamy starań, aby podróż autobusem była jak najprzyjemniejsza. Dzięki wprowadzeniu systemu rozrywki pokładowej FLIXtainment nasi pasażerowie będą mieli dostęp do najwyższej klasy rozrywki od momentu wejścia do autobusu – mówi Daniel Krauss, współzałożyciel i CIO w FlixMobility. – W 2019 roku w system wyposażona będzie większość floty FlixBusa w całej Europie, a treści rozszerzane o dodatkowe wersje językowe.

System rozrywki pokładowej FLIXtainment daje pasażerom dostęp do 25 hollywoodzkich filmów w 6 wersjach językowych, ponad 100 audiobooków, 7 seriali telewizyjnych, 75 e-booków, 30 czasopism i 20 mini gier. Na ten moment dostępnych jest 12 filmów oraz 5 audiobooków w języku polskim, nowe polskojęzyczne treści będą dodawane systematycznie.

– Polska jest kolejnym krajem po Szwecji, Danii i Francji, w którym startuje system FLIXtainment. Łącząc technologię FlixBusa z Amazon Prime Video i Audible, kontynuujemy podnoszenie jakości na rynku międzymiastowych połączeń autobusowych – dodaje Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska.

Obecnie, system będzie dostępny w blisko 60 pojazdach z floty FlixBusa w Polsce, a w następnych miesiącach będzie uruchamiany na pokładzie kolejnych autobusów. Informacja o tym, czy na danym kursie dostępny jest FLIXtainment będzie się pojawiać przy rezerwacji biletu na stronie FlixBusa po najechaniu na ikonkę „i”. – To właśnie w podróży najchętniej sięgamy po filmy czy książki, dzięki którym poznajemy ciekawe historie. Pasażerowie FlixBusa w całej Europie mogą od teraz korzystać z unikalnych treści, w tym audiobooków w kilku wersjach językowych. Wielu pasażerów będzie mogło po raz pierwszy doświadczyć „czytania” powieści w formie dźwiękowej. Mamy nadzieję, że docenią, w jak dużym stopniu tego rodzaju rozrywka wzbogaca podróż – mówi Oliver Daniel, Dyrektor Zarządzający Audible (Amazon) w Niemczech.

Wszystkie treści w ramach FLIXtainment Onboard Entertainment dostępne są po zalogowaniu do wbudowanej na pokładzie FlixBusa sieci Wi-Fi, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji. Filmy, audiobooki, gry i pozostałe materiały wyświetlą się po wejściu na stronę media.flixbus.com na urządzeniu mobilnym pasażera. Poza unikalną zawartością, FLIXtainment zapewni również wysokiej jakości połączenie Wi-Fi. Przydatną dla podróżujących funkcją będzie również sekcja „informacja dla pasażerów”, w której będzie można sprawdzić aktualne położenie autobusu i trasę na mapie. Trwają także prace nad automatyczną informacją o następnym przystanku, oczekiwanym czasie przyjazdu czy aktualnym opóźnieniu.


Aktualności

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności