Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Udana akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

2019-04-02

W wiosennej, szóstej edycji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” wzięło udział ponad 182 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 894 partnerów. Akcja odbyła się w dniach 15-17 marca.

Weekend

„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana od 2016 roku. Odbywa się dwa razy w roku – wiosną i jesienią.

–  Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, zarówno wśród partnerów, jaki i uczestników. Już od blisko trzech lat, w ścisłej współpracy z coraz większą liczbą podmiotów z całej Polski, zachęcamy rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, co przyczynia się do wydłużenia sezonu. Z dotychczasowych sześciu edycji skorzystało prawie 700 tys. turystów z czego aż 182 tys. podczas ostatniej marcowej odsłony wydarzenia. Jesienią zamierzamy tę akcję skierować również do turystów zagranicznych – mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Głównym celem tej inicjatywy jest wzmożenie krajowego ruchu turystycznego poza głównym sezonem. Liczba krajowych podróży zarówno tych długookresowych, jak i krótkookresowych z roku na rok wzrasta. W roku 2018 było ich o 3,5 proc. więcej niż w roku poprzednim. Kampania przyczynia się do wzmocnienia tego trendu. Liczba turystów, którzy skorzystali z akcji w marcu wzrosła o 38 proc. w porównaniu do wiosennej edycji z 2018 roku. Turyści chwalą sobie nie tylko niskie ceny, doceniają także możliwość spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Zalety akcji dostrzegają także partnerzy, których zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach. Podobnie jak w poprzednich latach, za najważniejsze uznają: promocję swojej działalności i dotarcie do nowych klientów. Z badania wynika, że 95 proc. ankietowanych usługodawców zamierza wziąć udział w jesiennej edycji, a 9/10 zamierza polecić udział w wydarzeniu innym podmiotom.

– Branża wielokrotnie zgłaszała nam potrzebę wydłużenia sezonu turystycznego. Zależy nam na tym, żeby Polacy odwiedzali atrakcje także wczesną wiosną i późną jesienią. Na tej akcji zyskują wszyscy, zarówno turyści jak i partnerzy, dlatego też popularność akcji rośnie. Przedsiębiorcy zauważają, że wspólnie mogą zyskać więcej niż w pojedynkę i zmienić turystyczne przyzwyczajenia Polaków. Wszystkim 894 partnerom szóstej edycji bardzo dziękuję za udział i już teraz zachęcam do uczestnictwa w listopadowej odsłonie inicjatywy. Razem naprawdę możemy więcej – podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.

Następna edycja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” już w weekend od 22 do 24 listopada 2019 r.


Polecamy

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności