Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Udana akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”

2019-04-02

W wiosennej, szóstej edycji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” wzięło udział ponad 182 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 894 partnerów. Akcja odbyła się w dniach 15-17 marca.

Weekend

„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana od 2016 roku. Odbywa się dwa razy w roku – wiosną i jesienią.

–  Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, zarówno wśród partnerów, jaki i uczestników. Już od blisko trzech lat, w ścisłej współpracy z coraz większą liczbą podmiotów z całej Polski, zachęcamy rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych również poza głównymi okresami urlopowymi, co przyczynia się do wydłużenia sezonu. Z dotychczasowych sześciu edycji skorzystało prawie 700 tys. turystów z czego aż 182 tys. podczas ostatniej marcowej odsłony wydarzenia. Jesienią zamierzamy tę akcję skierować również do turystów zagranicznych – mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Głównym celem tej inicjatywy jest wzmożenie krajowego ruchu turystycznego poza głównym sezonem. Liczba krajowych podróży zarówno tych długookresowych, jak i krótkookresowych z roku na rok wzrasta. W roku 2018 było ich o 3,5 proc. więcej niż w roku poprzednim. Kampania przyczynia się do wzmocnienia tego trendu. Liczba turystów, którzy skorzystali z akcji w marcu wzrosła o 38 proc. w porównaniu do wiosennej edycji z 2018 roku. Turyści chwalą sobie nie tylko niskie ceny, doceniają także możliwość spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Zalety akcji dostrzegają także partnerzy, których zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach. Podobnie jak w poprzednich latach, za najważniejsze uznają: promocję swojej działalności i dotarcie do nowych klientów. Z badania wynika, że 95 proc. ankietowanych usługodawców zamierza wziąć udział w jesiennej edycji, a 9/10 zamierza polecić udział w wydarzeniu innym podmiotom.

– Branża wielokrotnie zgłaszała nam potrzebę wydłużenia sezonu turystycznego. Zależy nam na tym, żeby Polacy odwiedzali atrakcje także wczesną wiosną i późną jesienią. Na tej akcji zyskują wszyscy, zarówno turyści jak i partnerzy, dlatego też popularność akcji rośnie. Przedsiębiorcy zauważają, że wspólnie mogą zyskać więcej niż w pojedynkę i zmienić turystyczne przyzwyczajenia Polaków. Wszystkim 894 partnerom szóstej edycji bardzo dziękuję za udział i już teraz zachęcam do uczestnictwa w listopadowej odsłonie inicjatywy. Razem naprawdę możemy więcej – podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.

Następna edycja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” już w weekend od 22 do 24 listopada 2019 r.


Polecamy

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności