Targi EuroGastro i WorldHotel 2019 spełniły oczekiwania

2019-04-05

Stoiska niemal 300 wystawców z 21 krajów i ponad 22 tys. osób odwiedzających Eurogastro w dniach 27-29 marca 2019 r. Goście przyjechali z 40 różnych państw. Targi, które po raz pierwszy odbyły się w Ptak Warsaw Expo, zostały pozytywnie przyjęte przez branżę gastronomiczno-hotelarską.

55492962 2353340151565565 3939776008881700864 n

Specjalistyczne szkolenia i konferencje oraz imprezy towarzyszące uatrakcyjniły konkursy kulinarne oraz mistrzowskie pokazy. Stoiska wystawców tętniły życiem, nie dziwi więc okazywane zadowolenie uczestników.

Wystawcy komentują

– Podczas tegorocznej edycji Targów przedstawiamy przede wszystkim bogatą ofertę sprzętu do parzenia kawy. Staramy się koncentrować na jakości i innowacyjności naszych produktów – zaznaczył prezes firmy Koree Krzysztof Melon.– Poprzednie edycje Targów przywołują miłe wspomnienia, ale też kojarzą mi się z trudnościami z dojazdem. Wybór nowej lokalizacji oceniam jako bardzo trafny z uwagi na perspektywy rozwoju imprezy.

Duże stoisko firmy Hendi było miejscem licznych spotkań, prezentacji i degustacji. Wykorzystywano do nich wysokiej klasy urządzenia gastronomiczne, a wśród nich piece Hendi Nano, Lainox Naboo i Lainox Oracle. Można było m.in. poznać tajniki wypieku włoskiej pizzy zdradzane przez włoskich i polskich mistrzów. Ambasador marki Hendi Kurt Scheller przyciągał niczym magnes i nie szczędził barwnych komentarzy. Zapytany, jak podobają mu się Targi, odpowiedział: „Bardzo, tam był gorszy transport i mniej ludzi. Chociaż, jak organizowaliśmy pokazy, to byli ściśnięci jak sardynki w puszce. Tu jest przestronniej, mimo, że jest znacznie więcej odwiedzających”.

Na stoisku firmy Winterhalter królowała najnowsza zmywarka podblatowa z serii UC. - Nazywamy ją arcydziełem” – powiedział z dumą Marcin Wajda, dyrektor ds. marketingu i PR – To oczywiście nie jedyny produkt, który prezentujemy na Targach. Mamy tu całe spektrum naszych maszyn z niezwykle bogatej oferty. Zmiana lokalizacji imprezy wiązała się z pewnym ryzykiem i mieliśmy tego świadomość. Teraz mogę już ocenić, że była to dobra decyzja. Niezwykle pozytywnie zaskoczyła nas frekwencja, liczba poważnych rozmów biznesowych przekroczyła nasze oczekiwania i utwierdziła nas w przekonaniu, że to najlepsza impreza dla branży HoReCa w Polsce.

Odwiedzających Targi przyciągał do stoiska Morello Forni kuszący aromat oryginalnej włoskiej pizzy. - Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na Targi EuroGastro z uwagi na nową atrakcyjną lokalizację – wyjaśnił Fabio Cesarone z działu sprzedaży – Promujemy tutaj nasze piece do wypieku pizzy. Łączymy pokaz sprzętu z degustacją, aby naocznie udowodnić jak wiele jest wart. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej obecności tutaj, ponieważ impreza jest porównywalna z innymi dużymi europejskimi targami, na których się wystawiamy.

Wyciskarki do soków Kuvings na stoisku Domowego Sanatorium Zimnoch sp.j. przez wszystkie targowe dni pracowały pełną parą. Nic w tym dziwnego, skoro do degustacji zapraszała reprezentująca firmę Barbara Pacholczyk, prawdziwy wulkan energii - Nasza przygoda zaczęła się od zdobycia 2 lata temu nagrody na EuroGastro. Teraz zbieramy tego owoce. Urządzenia, które promujemy charakteryzują się wysoką jakością i wydajnością. W tym roku mamy dużo więcej klientów. Myślę, że to zasługa nowego miejsca, większej przestrzeni i szerszych szlaków komunikacyjnych.

– Z Targami EuroGastro jesteśmy związani już od 16 lat – stwierdził Tomasz Obracaj, właściciel firmy Apro-Trade. – Promujemy tu markę Tom Caffe, która jest podsumowaniem naszej 20-letniej działalności. Ponieważ gusta są różne, proponujemy 5 kultowych mieszanek. Jest w czym wybierać.

Nalewka Cztery Poru Roku okazała się jednym z Targowych przebojów. - To jedyny taki produkt w Polsce, niezwykle trudny do zrobienia w warunkach domowych – zachwalała Anna Papierzyńska, dyrektor handlowy firmy Nalewki Staropolskie – W naszej ofercie mamy 30 smaków, a produkty zamawiają m.in. Kancelaria Prezydenta i Premiera, trafiają jako prezenty do ważnych osobistości świata polityki, kultury i biznesu. Na Targach jesteśmy już tradycyjnie, lubimy je, to bezdyskusyjnie największa i najważniejsza tego typu impreza w Polsce. Cieszy, że w tym roku wraz ze zmianą miejsca poprawił się dojazd, a hala jest przestronniejsza i oferuje nowe możliwości.

Słodkie, ręcznie robione czekoladki Marcina Paździora były podstawą tworzenia deserów podczas Festiwalu Kuchni Greckiej. Rozpływające się w ustach przysmaki można było też degustować na jego firmowym stoisku. „Ten produkt powstał z pasji” – powiedział Marcin Paździor. – Chcemy pokazać, jak może smakować czekolada. Polecamy naszą tegoroczną nowość, czyli czekoladki z czarnym bobem (tonka bean) oraz brownies w 5 smakach, specjalnie przygotowywane dla branży HoReCa.

Tarta śliwkowa firmy M&K s.c. zachwyciła wszystkich bez wyjątku jurorów konkursu na najlepszy targowy produkt. Karol Łabędzki, współwłaściciel firmy, mówił z dumą i entuzjazmem. – W tej chwili tarty to nasza specjalność, a ta śliwkowa to pomysł autorski. Jesteśmy firmą rodzinną, zaczynaliśmy od tradycyjnej cukierni, ale rynek zmusił nas do znalezienia nieco innego spojrzenia na biznes. To nasz debiut na Targach i już za pierwszym razem otrzymaliśmy nagrodę. Jesteśmy zachwyceni atmosferą i ilością osób odwiedzających nasze stoisko.

– To bardzo pozytywna zmiana ze względów praktycznych. Łatwiejszy dojazd, większy parking, więcej miejsca w hali” – ocenił prezes Papstar Polska, Jarosław Ładziak. – W tym roku stawiamy na produkty proekologiczne. Nasza seria 100% Fair jest całkowicie biodegradowalna, a stosowane materiały obejmują nie tylko papier, ale również drewno, trzcinę cukrową i liście palmowe.

Julita Lewandowska z firmy Duni podkreślała zgodność produktów firmy z najnowszymi trendami. – Na Targach promujemy serwetki. Nowością jest zmiana ich struktury. Obecnie są biodegradowalne. Generalnie stawiamy na produkty proekologiczne. Mamy w ofercie nowe...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail