Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


eSky z międzynarodową kampanią wizerunkową

2019-05-13

„Nieograniczone możliwości podróży” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Grupy eSky, która obejmie trzy europejskie rynki: Polskę, Bułgarię oraz Rumunię. Anglojęzyczna wersja spotu będzie również promowana w międzynarodowych mediach online. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako turystycznego serwisu online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży. Kampania potrwa od 13 maja do 23 czerwca i będzie uwzględniała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu.

 eSky2

Nieograniczone możliwości podróżowania to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję – „Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. Na co dzień skupiamy się na tym, by ułatwiać naszym użytkownikom aranżowanie podróży i pokazywać, że podróżowanie jest proste, łatwe i nie musi być drogie. Nieustannie rozbudowujemy także naszą bazę dostępnych ofert, by każdy mógł podróżować bez ograniczeń, dokładnie tak, jak lubi i chce. Kampania, którą przygotowaliśmy jest ukoronowaniem tej dewizy, podkreśla nie tylko charakter marki, ale też bliską i pełną zaufania relację, jaką budujemy z naszymi użytkownikami – komentuje Anna Wiertel, Marketing Communications Director w Grupie eSky.

Koncept kreatywny kampanii czerpie z filozofii marki eSky, która turystom na całym świecie daje nieograniczone możliwości zwiedzania i podróżowania dokładnie tak, jak chcą – bez limitów, zgodnie z ich marzeniami i indywidualnymi oczekiwaniami. W treści kampanii podkreślone zostały również kluczowe atuty eSky tj. łatwy i szybki dostęp do stale poszerzanej oferty lotów, noclegów oraz usług dodanych, a także indywidualne dobierane, najkorzystniejsze cenowo opcje podróży.

W spocie „Nieograniczone możliwości podróżowania” eSky opowiada historię młodej rodziny, która mimo codziennego zabiegania i wielu obowiązków, chce w szybki i wygodny sposób zaplanować wymarzony wyjazd. Widzowie obserwują, jak rodzice wraz z córką wspólnie podejmują decyzję dokąd wyjechać, a następnie korzystając z przyjaznego użytkownikowi serwisu eSky łatwo spełniają swoje marzenie o fantastycznych wakacjach.

Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi - także młodzi rodzice - mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom – dodaje Anna Wiertel.

Kampania telewizyjna obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 13 maja 2019 i potrwa do 23 czerwca. Zostanie ona wsparta działaniami w online i digital media, a także działaniami w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane między innymi na kanałach TVN, Polsat i innych kat. premium, w Bułgarii – na kanałach NBG i TSH, a w Rumunii zobaczą je widzowie Antena 1, Digi TV i Kanal D.

Akcja „Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, portalach i platformach video w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, OLX, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii - Nova Play, Darik, Vesti, OLX, mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach i wakacyjnych i podróżnych. Z kolei w Rumunii kampania eSky obejmie między innymi ThinkDigital, Agora, Romanian Press, vremea.net, accuweather.com, Open Exchange. Dodatkowo, kampanię wizerunkową wzmocnią także działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowało MSL, za zakup mediów odpowiada Starcom, a za komunikację PR - Concept PR.


Aktualności

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności