Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



FlixBus - uruchamia połączenie do Nowego Jorku

2019-05-31

W pierwszą rocznicę obecności w Stanach Zjednoczonych, FlixBus debiutuje na Wschodnim Wybrzeżu uruchamiając trasy między Nowym Jorkiem, Waszyngtonem, Baltimore i Richmond. Zielone autobusy trafią na ulice Manhattanu 30 maja 2019 roku.

FlixBus USA

– Uruchomienie korytarza Nowy Jork – Waszyngton to kamień milowy w globalnym rozwoju FlixBusa, ponieważ jest to najbardziej uczęszczana trasa w Stanach Zjednoczonych i jedna z najbardziej ruchliwych na świecie – komentuje André Schwämmlein, współzałożyciel i CEO FlixMobility. Po udanym starcie na Zachodnim Wybrzeżu dokładnie rok temu i kolejnych startach na południu i południowym zachodzie, stało się jasne, że Amerykanie są zainteresowani alternatywnymi środkami transportu i są otwarci na podróż autobusami dalekobieżnymi.

FlixBus został uruchomiony w Niemczech w 2013 roku i po rozszerzeniu działalności do 28 krajów w całej Europie, w 2018 roku wystartował w Stanach Zjednoczonych, łącząc główne ośrodki na południowym zachodzie kraju. W marcu 2019 roku uruchomiono drugą część siatki połączeń na południu USA, z trasami w Teksasie, Luizjanie i Missisipi, a w kwietniu dołączyło miasto Utah.

Nowa odsłona amerykańskiego rynku autobusowego

Zgodnie z badaniami firmy JD Power, każdego roku coraz mniej młodych osób kupuje samochody, w imię koncepcji współdzielonej mobilności. FlixBus rozwija swoją siatkę połączeń w Stanach Zjednoczonych właśnie teraz, kiedy coraz więcej Amerykanów rozważa autobus jako alternatywę dla podróży dalekobieżnych. Według wyników badania FlixBusa, prawie 65% pasażerów, którzy po raz pierwszy skorzystali z FlixBusa, nigdy wcześniej nie podróżowało autobusem dalekobieżnym. Oznacza to zatem, że FlixBus tworzy zupełnie nową odsłonę branży.

– Chcemy pokazać ludziom, jak nieefektywne jest korzystanie z samochodu w podróżach długodystansowych w dobie wysokich cen gazu, parkowania czy korków. Autobus stanowi wygodną alternatywę, która pozwala ludziom pracować, odpoczywać lub spać podczas podróży i oszczędzać pieniądze – dodaje Schwämmlein.


Aktualności

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności