Pierwsza polska restauracja SARMATIA rusza na podbój Chin

2011-12-15

W grudniu 2011 firma Amber Foods Polska otworzy na południu Chin w prowincji Guangdong w mieście Foshan pierwszą polską restaurację pod nazwą SARMATIA.

 


Celem firmy jest wprowadzenie na rynek chiński polskich produktów spożywczych pod regionalną marką SARMATIA, za pośrednictwem sieci lokali gastronomicznych pod takim samym szyldem.

Zadaniem restauracji SARMATIA będzie nie tylko serwowanie tradycyjnych polskich dań,  ale przede wszystkim budowanie świadomości u Chińczyków unikatowości i wysokiej jakości polskich produktów żywnościowych poprzez organizowanie akcji promocyjnych, degustacji i pokazów kulinarnych. Działania te będą skierowane do klientów finalnych z segmentu premium oraz do importerów i dystrybutorów z chińskiego rynku zainteresowanych  nawiązaniem współpracy handlowej. W długim okresie czasu firma Amber Foods Polska zamierza za pośrednictwem sieci restauracji zbudować kanały dystrybucji hurtowej i detalicznej dla produktów spożywczych pod marką SARMATIA.

Koncepcja wykreowania polskiej marki za granicą  wpisuje się w obserwowane na światowym rynku spożywczym trendy: tworzenie marek regionalnych dystrybuowanych następnie globalnie, powrót do tradycji dobrego smaku  i przyjemności jedzenia, świadomego wyboru przez konsumentów zdrowych i ekologicznych produktów.

 

Pomysł wzorowany jest na doświadczeniach innych krajów europejskich, które już od kilku lat z sukcesem promują i eksportują produkty spożywcze rodzimych producentów pod narodowymi markami, jak np. francuska  „Bon Appétit”.

Firma Amber Polska chce przekonać polskich producentów, że jest już ostatni moment na to by powalczyć o chińskiego konsumenta z zagranicznymi konkurentami. Nie można  jednak tego zrobić skutecznie działając w pojedynkę.
„Warunkiem zaistnienia polskiej żywności na mocno już konkurencyjnym rynku chińskim jest stworzenie jednolitej marki i konsekwentna promocji Polski. Naszym celem...

Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail