Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Agenci Ecco Travel zwiedzili Wietnam z Ecco Holiday

2019-06-26

Grupa agentów współpracujących z marką Ecco Travel niedawno wróciła z podróży. Zakończone właśnie study tour do Wietnamu i Kataru było kolejną wyprawą z cyklu, który ma przybliżyć sprzedawcom specyfikę produktu poznańskiego touroperatora. Następne wyprawy zaplanowane na ten rok to Jordania, Indie, Gruzja i Izrael.

 Ecco study EH

– Zarówno nasi klienci, jak i agenci to pasjonaci. A trudno mówić o pasji, nie obcując z nią bezpośrednio. Dlatego nasz program wyjazdów studyjnych, zaplanowanych na ten rok, jest zróżnicowany i obszerny – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz, Kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday i Ecco Travel.

Program wyjazdów rozpoczął się od zachodniego wybrzeża USA. To dość szczególny przypadek, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Kolejna wyprawa, zakończona kilka dni temu, obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.

– Wyjazdy łączone, w czasie których turyści odwiedzają dwa lub więcej państw, to produkt, który stale zyskuje na popularności. Klienci chcą maksymalnie wykorzystać swój wolny czas i zobaczyć jak najwięcej. Coraz częściej stawiają też na różnorodność i łączą kraje zupełnie odmienne kulturowo jak Sri Lankę i Malediwy czy Indie i Emiraty Arabskie. Sukcesywnie poszerzamy ofertę o tego typu imprezy i mamy już całkiem pokaźne portfolio. Zależało nam, żeby pokazać agentom nasze możliwości w tym zakresie. Ciekawym doświadczeniem dla nich było również połączenie w ramach jednego wyjazdu tak odmiennych destynacji. Klimatyczny Wietnam zestawiony z przepychem, jaki oferuje Katar jeszcze bardziej pokazuje specyfikę obu krajów – wyjaśnia Turkiewicz.

Trwają już zapisy na jesienne wyprawy do Jordanii i Indii, na które agenci bardzo chętnie wysyłają zgłoszenia. Niestety ilość miejsc jest ograniczona i zaproszenie na wyjazd otrzymają tylko sprzedawcy z najlepszymi wynikami uzyskanymi w ramach programu motywacyjnego. Biuro, które zdobędzie największą liczbę punktów, otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci darmowego wyjazdu na study tour do Indii.


Aktualności

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności