Hotele i restauracje gotowe na Mistrzostwa Europy

2012-06-05

Według szacunkowych danych Ministerstwa Sportu i Turystyki, podczas Euro 2012 do Polski przyjedzie około miliona zagranicznych kibiców. Jest to ogromna szansa dla naszego kraju na pokazanie się z jak najlepszej strony. Szczególnie branża turystyczna i gastronomiczna będzie miała okazję się wykazać i zdobyć klientów na długie lata. Polską gościnnością, odpowiednią obsługą oraz oryginalnością możemy zachęcić turystów do powrotu. Gra jest więc warta świeczki.

 

W stronę efektu barcelońskiego

Euro 2012 jest idealną okazją do wypromowania naszego kraju. Polska, dzięki organizacji Mistrzostw Europy, zarobi w ciągu kolejnych 15 lat łącznie dodatkowo 27,9 mld złotych więcej, niż gdyby impreza nie odbywała się w naszym kraju.[1] Największe pole do popisu będą jednak miały branże usługowe - głównie gastronomiczna i hotelarska. To w dużej mierze od jakości ich usług będzie zależało, czy turyści zapamiętają pobyt w Polsce na tyle pozytywnie, aby tu jeszcze wrócić. Idealnym rozwiązaniem byłoby powtórzenie tzw. „efektu barcelońskiego”. Dzięki zorganizowaniu letnich igrzysk olimpijskich, Barcelona stała się atrakcją turystyczną, a popularnością cieszy się po dziś dzień. Przy dużych staraniach i odrobinie szczęścia, taki sukces mogą odnieść także polskie miasta.

 

Nowoczesność na miarę Europy

Polscy przedsiębiorcy, hotelarze i restauratorzy chcą zyskać w oczach turystów i prześcigają się w przygotowaniu coraz oryginalniejszych ofert. Lokale gastronomiczne przyciągają uwagę wyszukanym menu, wymyślnym wystrojem czy różnego rodzaju promocjami. Jednak oprócz smacznych dań,...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail